Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań
Przedmiot zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań:
- Przebudowa skrzyżowania na dk 11 z drogą powiatową i gminną
w m. Garbatka
- Poprawa BRD na dk 11 w m. Kierzkowice
w zakresie nadzoru nad robotami branży elektrycznej.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
e-mail: spikula@gddkia.gov.ploraz broszkiewicz@gddkia.gov.pl do dnia 10.01.2022 r. do godziny 10.00
Osoba prowadząca sprawę:
Sandra Pikuła, tel. 61 849 60 94
Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia do 166 dni od podpisania umowy.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.Za datę realizacji płatności uważa się datę, w której Zamawiający wydał swojemu bankowi dyspozycję polecenia przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.
Inne dane:
Kryterium oceny oferty jest cena.
Załącznikiem jest opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, wzór umowy, informacja o zabezpieczenu należytego wykonania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia i doświadczenie niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.