Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy - O/Olsztyn
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor
do spraw: BRD i ochrony pasa drogowego
w Rejonie w Ełku Oddziale GDDKiA w Olsztynie
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Ełk
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Olsztynie
Rejon w Ełku
19-300 Ełk, ul. Kolonia 1
ADRES URZĘDU:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Olsztynie
Aleja Warszawska 89
10 – 083 Olsztyn
WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- umowa o pracę na czas określony (12 miesięcy),
- praca w biurze/terenie - 60%/40%,
- praca pod ruchem drogowym,
- praca w godzinach nadliczbowych i w porze nocnej w okresie objazdów dróg
i pełnienia dyżurów ZUD,
- stres związany z działaniem pod presją czasu,
- wyjazdy szkoleniowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca na stanowisku wiąże się z codzienną obsługą komputera,
- budynek nie spełnia wymogów dotyczących podjazdów, wind, toalet dla osób niepełnosprawnych.
ZAKRES ZADAŃ
-
Prowadzenie spraw związanych z organizacją ruchu drogowego (oznakowanie pionowe i poziome, projekty organizacji ruchu stałe i tymczasowe), utrzymaniem sygnalizacji świetlnej,
-
Prowadzenie zagadnień związanych ze szkodami komunikacyjnymi, współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi,
-
Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych na zajęcie pasa drogowego,
-
Przygotowywanie projektów opinii w sprawie lokalizacji i umieszczania obiektów oraz urządzeń w pasie drogowym zjazdów, reklam,
-
Przeprowadzanie okresowych objazdów dróg w zakresie oznakowania poziomego i pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym identyfikowanie ewentualnych zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
-
Współpraca z Kierownikami Służby Liniowej przy dokonywaniu objazdów dróg, zlecaniu i odbiorach robót z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego,
-
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i udział w postępowaniach o zamówienia publiczne,
-
Realizacja zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg pełniąc obowiązki dyżurnego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
-
Wykształcenie: średnie drogowe lub budowlane,
-
wiedza z zakresu ustaw o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym,
-
dobra obsługa komputera (pakiet MS Office),
-
prawo jazdy kat. B.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
-
doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie drogownictwa lub administracji publicznej.
-
znajomość sieci drogowej i podziału administracyjnego obszaru działania Oddziału ze szczególnym uwzględnieniem terenu administrowanego przez dany Rejon,
-
wiedza z zakresu prawa zamówień publicznych, KPA,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
-
Życiorys/CV i list motywacyjny
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
kopia prawa jazdy
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
-
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
-
Dokumenty należy złożyć do: 29 października 2017 r.
-
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
-
Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Olsztynie
Aleja Warszawska 89
10 – 083 Olsztyn
(z dopiskiem na kopercie: „Oferta pracy – Inspektor BRD Z-12 - Ełk”)
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informacja o metodach naboru:
- I etap - analiza złożonych aplikacji pod względem formalnym,
- II etap - test z wiedzy ogólnej (w przypadku dużej liczby aplikacji spełniających wymagania formalne),
- III etap - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami/kandydatkami, którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów z testu - do 5 kandydatów (pytania specjalistyczne),
- IV etap – wybór 2 kandydatów/tek, którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów z II i III etapu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dane osobowe kandydatów/kandydatek zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 21, poz. 94, z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505,z późn. zm.).
Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.bip.gddkia.gov.pl/tmp/208232846-wzor.pdf
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (89) 521 28 29.