Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznej w siedzibach GDDKiA O/PO WTiJBD ul. Hawelańska 12 w Poznaniu
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Poznaniu WTiJBD Laboratorium Drogowe, sekretariat ul. Hawelańska 12 , 61-625 Poznań lub e-mail sprzybyla@gddkia.gov.pl do dnia 01.04.2021 r. do godz.12:00.
Osoba prowadząca sprawę: Sylwia Przybyła 61 829 02 48
Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy od daty podpisania umowy
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
- kryteria oceny ofert:
Kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ofercie o najniższej cenie zostanie przyznane 100 pkt a każdej następnej przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza wg wzoru:
100 % cena
C= C min
C o
Gdzie C min – najniższa cena
C o - cena badanej oferty
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.