Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
91-857 Łódź ul. Irysowa 2
Przedmiot zamówienia:
„sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową trzech nowych obiektów inżynierskich przez c.b.n. po rozbiórce dwóch mostów w m. Bratoszewice oraz mostu w m. Brzedza w ciągu drogi krajowej nr 14.”
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Łodzi, sekretariat ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub
e-mail: akubicki@gddkia.gov.pl
do dnia 20.01.2022 r. do godz. 1000
Osoby prowadzące sprawę:
Adam Kubicki tel. 42 23 39 666, kom. 664 927 462, e-mail akubicki@gddkia.gov.pl
Michał Piątkiewicz tel. 42 23 39 668., e-mail mpiatkiewicz@gddkia.gov.pl
Termin realizacji zamówienia:
Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 9 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Na termin ten składa się: nadzór nad robotami budowlanymi od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia usługi. Termin zakończenia usługi jest dniem zakończenia rozliczenia finansowego robót objętych nadzorem (w ten okres wliczony jest protokolarny odbiór robót, usunięcie usterek stwierdzonych w trakcie odbioru ostatecznego, plus czas na rozliczenie robót).
Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 9 miesięcy od dnia podpisania umowy (czyli termin realizacji przedmiotu zamówienia) jest terminem szacunkowym
i zależy od okresów trwania procedury przetargowej na roboty budowlane oraz realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie Nadzór Inwestorski i w związku z tym może ulec wydłużeniu i nie będzie to podstawą roszczeń Wykonawcy.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie nastąpi wterminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane :
Kryteria oceny ofert – 100% ceny.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający Warunki podmiotowe.
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków. Pod pojęciem „dokumenty” Zamawiający rozumie oświadczenie Wykonawcy zawierające wykaz usług oraz dokumenty wystawione przez zleceniodawców (np. referencje, poświadczenia, itp.) potwierdzające spełnienie w/w warunków. Oferty Wykonawców, którzy nie udokumentują spełnienie warunków udziału w postępowaniu nie będą brani pod uwagę w ocenie ofert.
Oferent jest związany ofertą w terminie 30 dni od dnia złożenia oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Niniejsze zamówienie jest:poniżej 130 000,00 PLN (netto).
AKCEPTUJĘ
………………………………………………………
(podpis kierownika komórki organizacyjnej
W Centrali; w Oddziale Dyrektor lub osoba
Upoważniona)
Zasady przetwarzania danych osobowych
przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad
w związku z realizacją zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN (netto) oraz wyłączonych spod stosowania przepisów
ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad
- Administrator
Administratorem Państwa danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych
i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl.
- Inspektor Ochrony Danych
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się
zInspektorem Ochrony Danych w GDDKIA, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl
- Cel przetwarzania danych
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu wyłonienia Wykonawcy oferującego najkorzystniejsze warunki oraz zawarcia z nim, realizacji i rozliczenia zamówienia wyłączonego spod stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz w celu archiwizacji.
Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane przez Administratora także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Podstawa prawna przetwarzania
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe:
- w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, polegających
na wyłonieniu Wykonawcy oferującego najkorzystniejsze warunki oraz zawarciu
z nim i realizacji zamówienia oraz obrony przed roszczeniami - art. 6 ust. 1 lit f RODO[1]
- w celu zawarcia i realizacji umowy z Państwem (dotyczy przetwarzania danych osobowych osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub będących wspólnikami spółki cywilnej - art. 6 ust. 1 lit b RODO
- w celu realizacji obowiązku prawnego nałożonego na Administratora na podstawie ustawy o rachunkowości (rozliczenie zamówienia), ustawy o finansach publicznych (ustalenie i dochodzenie roszczeń) oraz ustawy o archiwizacji i archiwach państwowych - art. 6 ust. 1 lit c RODO
- w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, polegających
na prowadzeniu analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi -
art. 6 ust. 1 lit f RODO
- Rodzaje przetwarzanych danych
Administrator zbiera i przetwarza następujące dane osobowe:
- Imię i nazwisko
- Adres e-mail, nr telefonu
- Stanowisko służbowe, nazwa firmy, nazwa podmiotu, nazwa pracodawcy
- Nr PESEL, nr NIP
- Adres zamieszkania, Adres do korespondencji, adres wykonywanej działalności
- Informacje o Państwa aktywności w ramach strony internetowej (m.in. logi i pliki cookies),
- Dane zawarte w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) lub w Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG),
- doświadczenie zawodowe,
- wykształcenie, zawód, rodzaj i nr uprawnień zawodowych,
- nr rachunku bankowego
- Źródło pochodzenia danych
Administrator otrzymuje Państwa dane osobowe od Wykonawców składających oferty,
w tym od Wykonawcy, z którym zawarto umowę na realizację zamówienia.
- Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych przez osoby reprezentujące Wykonawców jest warunkiem przyjęcia i rozpatrzenia oferty. Skutkiem niepodania tych danych może być wykluczenie wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty złożonej przez Wykonawcę.
- Okres przechowywania danych
Administrator będzie przechowywał Państwa dane osobowe:
- pozyskane od Wykonawców, których oferty nie zostały uznane za najkorzystniejsze – przez okres 5 lat
- pozyskane od Wykonawców, z którymi zawarto umowę lub podjęto współpracę bez zawierania umowy na realizację zamówienia – przez okres realizacji i rozliczenia umowy lub współpracy, a następnie przez okres 5 lat
- przetwarzane w wyniku realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa – przez okres określony w tych przepisach.
Po zakończeniu ww. okresów dane osobowe podlegają weryfikacji i brakowaniu,
a następne w zakresie w jakim wymagają tego przepisy o archiwizacji są przekazywane do archiwum.
- Dostęp do danych osobowych
Dostęp do Państwa danych osobowych mają pracownicy i współpracownicy Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Ponadto Państwa dane osobowe są powierzane podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi związane z obsługą i rozwojem systemów IT, i udostępniane instytucjom kontrolującym Zamawiającego na mocy obowiązujących przepisów (np.: NIK, CUPT, CBA) oraz innym podmiotom uczestniczącym w postępowaniu o zamówienie publiczne lub występującym do Zamawiającego o wgląd do dokumentów na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej
W ramach funkcjonowania systemów teleinformatycznych Administratora dane osobowe mogą zostać przekazane do państwa trzeciego. Podstawą takiego przekazania są standardowe klauzule umowne (art. 46 ust. 2 lit c RODO). Szczegółowe informacje
na temat warunków przekazania Państwa danych osobowych do państw trzecich możne udzielić Inspektor Ochrony Danych – kontakt iod@gddkia.gov.pl
- Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych i ich sprostowania
Realizując to prawo, możecie Państwo zwrócić się do Administratora z pytaniem m.in. o to czy przetwarza on Państwa dane osobowe, jakie dane osobowe przetwarza i skąd je pozyskał, a także jaki jest cel przetwarzania, jego podstawa prawna oraz jak długo dane te będą przetwarzane.
W przypadku, gdy przetwarzane dane okażą się nieaktualne, możecie Państwo zwrócić się do Administratora z wnioskiem o ich aktualizację.
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania - jeżeli spełnione są przesłanki określone w art. 18 RODO
Ograniczenie przetwarzania danych osobowych powoduje, że Administrator może jedynie przechowywać dane osobowe. Nie może on przekazywać tych danych innym podmiotom, modyfikować ich ani usuwać.
Ograniczanie przetwarzania danych osobowych ma charakter czasowy i trwa
do momentu dokonania przez Administratora oceny, czy dane osobowe są prawidłowe, przetwarzane zgodnie z prawem oraz niezbędne do realizacji celu przetwarzania.
Ograniczenie przetwarzania danych osobowych następuje także w przypadku wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – do czasu rozpatrzenia przez Administratora tego sprzeciwu.
- prawo żądania usunięcia danych osobowych - jeżeli spełnione są przesłanki określone w art. 17 RODO
Żądanie usunięcia danych osobowych realizowane jest m.in. gdy dalsze przetwarzanie danych nie jest już niezbędne do realizacji celu w jakim zostały zebrane lub dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem. Szczegółowe warunki korzystania z tego prawa określa art. 17 RODO.
- prawo otrzymania danych osobowych w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie, przenoszenia tych danych do innych administratorów
lub żądania, o ile jest to technicznie możliwe, przesłania ich przez administratora innemu administratorowi - w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych
jest realizacja umowy z osobą, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit b RODO)
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych -
w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
Wniesienie sprzeciwu powoduje zaprzestanie przetwarzania danych osobowych przez Administratora, chyba że wykaże on istnienie ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw
i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia
lub obrony roszczeń.
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu.
Załączniki:
- wzór umowy na sprawowanie nadzoru inwestorskiego wraz z załącznikami
- warunki podmiotowe
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)