Zamówienie publiczne o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi 91-857 Łódź ul. Irysowa 2. Prowadzący postępowanie: Rejon w Wieluniu, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń. Przedmiot zamówienia: Dostawa chlorku wapnia do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Wieluniu, ul. Fabryczna 7 98 – 300 Wieluń lub email: ewrzesniewska@gddkia.gov.pl do dnia 29.09.2021 r. do godz. 1000. Osoba prowadząca sprawę: Ewa Wrześniewska, tel. 43/ 843 44 78, 664 952 333. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty umownej, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane : Kryteria oceny ofert – 100% ceny. Niniejsze zamówienie jest: o wartości poniżej 130.000,00 PLN (netto) Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym wraz z formularzem cenowym.