Zamawiający:
Skarb Państwa – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Olsztynie al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn
Przedmiot zamówienia:
Dostawa trzech zestawów defibrylatorów AED dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie. Szczegółowy przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia, dołączonych do ogłoszenia.
Formularz ofertowy należy przesłać na adres:
Ofertę oraz oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej profilem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty te powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie papierowej. Oferta wówczas powinna być złożona w Kancelarii (pokój nr 15) GDDKiA Oddział w Olsztynie, al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, w terminie do dnia 21.04.2021 r. do godziny 9:00 do dnia 26.04.2021 r. do godziny 9:00.
Osoba prowadząca sprawę:
Paulina Wrzesińska, tel. 89-521 28 24,
Termin realizacji zamówienia:
od dnia podpisania zlecenia do 31.05.2021 r.
Dodano załączniki:
Odpowiedzi na pytania oferentów
Załącznik nr 1- Opis Przedmiotu Zamówienia- zmiana 19.04.2021r.
Udzielenie zamówienia (11.05.2021 r.)