Nr sprawy: GDDKiA - O.PO.Z-18.2415.6.2021
OGŁOSZENIE
o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
GDDKiA O/Poznań Rejon w Środzie Wlkp.
Przedmiot zamówienia:
Dostawa wraz z montażem urządzeń do monitoringu wizyjnego dla Obwodu Drogowego w Jarocinie
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Środzie Wlkp., sekretariat ul. Libelta 2,
63-000 Środa Wlkp. lub e-mail rejon.sroda@gddkia.gov.pldo dnia 27.10.2021 r.
Osoba prowadząca sprawę: Mariusz Musielak, tel. 61 285 30 23
Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.11.2021 r.