Nr sprawy: O.PO.Z-6.4111.07.2.1.2021.br
OGŁOSZENIE
o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań
Przedmiot zamówienia:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Poprawa BRD na dk 11 w m Jaracz
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
e-mail: spikula@gddkia.gov.ploraz broszkiewicz@gddkia.gov.pl do dnia 20.10.2021 r. do godziny 10.00
Osoba prowadząca sprawę:
Sandra Pikuła, tel. 61 849 60 94
Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia to 210 dni od podpisania umowy.