Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie Rejon w Szczecinku ul. Pilska 30, 78-400 Szczecinek
Przedmiot zamówienia:
„Dostosowanie pomieszczeń Rejonu do nowych funkcji”.
Formularz ofertowy należy przesłać na adres email:rejon.szczecinek@gddkia.gov.pl
do 29.10.2021 r.do godz. 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Sylwia Bernatek tel. 94 37 309 60.
Termin realizacji zamówienia:do 6 tygodni od podpisania umowy.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze nastąpi w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.Za datę realizacji płatności uważa się datę, w którym Zamawiający wydał swojemu bankowi dyspozycję polecenia przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.
Inne dane:
Kryterium oceny ofert: najniższa cena
Załączniki:
- formularz ofertowy
- opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1
- przedmiar – zał. nr 2
- potwierdzenie dokonania wizji lokalnej – zał. nr 3
- umowa-wzór – zał. nr 4
- Zasady przetwarzania danych osobowych przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w związku z realizacją zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 PLN (netto)