Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie Rejon w Szczecinku ul. Pilska 30, 78-400 Szczecinek
Przedmiot zamówienia:
Opracowanie aktualizacji instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu administracyjno – biurowego Rejonu w Szczecinku oraz garaży Obwodu Drogowego w Szczecinku.
Formularz ofertowy należy przesłać na adres email:rejon.szczecinek@gddkia.gov.pl
do 29.10.2021 r. do godz. 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Sylwia Bernatek tel. 94 37 309 60.
Termin realizacji zamówienia:7 dni od daty otrzymania pisemnego zlecenia.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze nastąpi w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.Za datę realizacji płatności uważa się datę, w którym Zamawiający wydał swojemu bankowi dyspozycję polecenia przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.
Inne dane:
Kryterium oceny ofert: najniższa cena
Załączniki:
- Formularz – oferta cenowa
- Potwierdzenie dokonania wizji lokalnej – załącznik nr 1
- Zasady przetwarzania danych osobowych przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w związku z realizacją zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 PLN (netto)