Nr sprawy: O.Sz-Z-16.2415.37.2021.sb
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie Rejon w Szczecinku ul. Pilska 30, 78-400 Szczecinek
Przedmiot zamówienia:
Wywóz odpadów komunalnych z posesji budynku biurowego Rejonu w Szczecinku przy ul. Pilskiej 30 oraz posesji Obwodu Drogowego w Szczecinku przy ul. Pilskiej 30.
Formularz ofertowy należy przesłać na adres email:rejon.szczecinek@gddkia.gov.pl
do 8.12.2021 r. do godz. 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Sylwia Bernatek tel. 94 37 309 60.
Termin realizacji zamówienia:24 miesiące od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze nastąpi w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, w którym Zamawiający wydał swojemu bankowi dyspozycję polecenia przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.
Inne dane:
Kryterium oceny oferti ich znaczenie: najniższa cena.