Nr sprawy: O.Sz.Z-1.241_10.2021.dm
o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie ul. Bohaterów Warszawy 33, 70 -340 Szczecin
Przedmiot zamówienia:
Zakup kamer samochodowych z kartami pamięci dla podległych Rejonów GDDKiA Oddział w Szczecinie
Ofertę należyprzesłać na adres: e-mail: dmielniczek@gddkia.gov.pl do dnia 12.04.2021r.
Osoba prowadząca sprawę: Dariusz Mielniczek, tel. 91 43 25 325
Termin realizacji zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 15.04.2021r.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze VAT nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
Kryterium oceny ofert: 60%
Parametry urządzenia: 40%
Warunki udziału w postępowaniu:
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Oferty należy przesłać na załączonych formularzach.
Wartość niniejszego zamówienie jest: poniżej 130.000,00 PLN (netto)