Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-07-12 13:13:42  Łukasz Dybkowski

Utworzono artykuł 240607 o nazwie 'Fizyczne dozorowanie i ochrona mienia OUA w Ożarowicach'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste240607
user_idpuste1601787
resource_idpuste1187
namepusteFizyczne dozorowanie i ochrona mienia OUA w Ożarowicach
category_idpuste16086
language_idpuste1
shortpusteOddział w Katowicach
fullpuste

Fizyczne dozorowanie i ochrona mienia OUA w Ożarowicach

publishfrompuste2019-07-12 00:00:00
_activepuste1
slugpustefizyczne-dozorowanie-i-ochrona-mienia-oua-w-ozarowicach
2019-07-12 13:14:12  Łukasz Dybkowski

Pole full zmieniło wartość z '<p> Fizyczne dozorowanie i ochrona mienia OUA w Ożarowicach</p> ' na '<p> <strong>1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ZAMAWIAJĄCY</strong></p> <p style="margin-left:36.0pt;"> Generalna Dyrekcja Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 40-017 Katowice, ul. Myśliwska 5</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> telefon: (32) 258-62-81 do 5, faks (32) 259-87-10</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> adres strony internetowej: &nbsp;<a href="http://gddkia.bip.gov.pl/">http://gddkia.bip.gov.pl/</a></p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; OZNACZENIE POSTĘPOWANIA</strong></p> <p style="margin-left:36.0pt;"> Postępowanie, kt&oacute;rego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> <strong>O.KA.D-3.2413.44.2019</strong></p> <p style="margin-left:36.0pt;"> Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> &nbsp;</p> <p> <strong>3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; TRYB POSTĘPOWANIA</strong></p> <p style="margin-left:36.0pt;"> Postępowanie o udzielenie zam&oacute;wienia prowadzone jest na podstawie przepis&oacute;w określonych w Rozdziale 6 &bdquo;<em>Zam&oacute;wienia na usługi społeczne i inne szczeg&oacute;lne usługi</em>&rdquo;, &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zam&oacute;wień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) zwanej dalej &bdquo;<em>ustawą Pzp</em>&rdquo; - &nbsp;przedmiotem zam&oacute;wienia są usługi wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE (dalej jako <em>usługi społeczne</em>),&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;a ich wartość jest mniejsza niż kwoty określone w art. 138g ust. 1 ustawy Pzp.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> &nbsp;</p> <p> <strong>4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ŹR&Oacute;DŁA FINANSOWANIA</strong></p> <p style="margin-left:35.45pt;"> Zam&oacute;wienie jest przewidziane do finansowania ze środk&oacute;w będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zam&oacute;wienia &nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp jeżeli środki, kt&oacute;re Zamawiający zamierzał &nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zam&oacute;wienia, nie zostaną mu przyznane.</p> <p style="margin-left:35.4pt;"> &nbsp;</p> <p> <strong>5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp; PRZEDMIOT ZAM&Oacute;WIENIA</strong></p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 5.1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Rodzaj zam&oacute;wienia: <strong>usługi społeczne</strong></p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 5.2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wielkość lub zakres zam&oacute;wienia: <strong>poniżej 750 000 euro</strong></p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 5.3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Opis przedmiotu zam&oacute;wienia:</p> <p style="margin-left:35.45pt;"> &nbsp;</p> <p style="margin-left:35.45pt;"> Przedmiotem zam&oacute;wienia jest usługa polegająca na świadczeniu stałej, bezpośredniej ochronie fizycznej os&oacute;b i mienia Obwodu Utrzymania Autostrady w Ożarowicach. Przedmiot zam&oacute;wienia obejmuje w szczeg&oacute;lności:</p> <p style="margin-left:35.45pt;"> 1)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ochronę i doz&oacute;r pomieszczeń użytkowych, parkingu oraz os&oacute;b i mienia znajdującego się w dyspozycji Zamawiającego na terenach objętych ochroną (tj. w siedzibie oraz wok&oacute;ł siedziby Obwodu Utrzymania Autostrady w Ożarowicach),</p> <p style="margin-left:35.45pt;"> 2)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; całodobową obsługę monitoringu.</p> <p style="margin-left:35.45pt;"> Przedmiot zam&oacute;wienia nazywany jest w dalszej treści niniejszego Ogłoszenia o zam&oacute;wieniu &bdquo;Przedmiotem zam&oacute;wienia&rdquo; lub &bdquo;Usługą&rdquo;.</p> <p style="margin-left:35.45pt;"> &nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> <strong><u>Uwaga! </u></strong></p> <p style="margin-left:35.45pt;"> <strong>Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca,</strong><strong>w kt&oacute;rym ma być wykonywana usługa</strong><strong>.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong></p> <p style="margin-left:35.45pt;"> <strong>Termin wizji lokalnej zostaje ustalony na dzień &shy;&shy;17.07.2019r. (środa), godz. 10:00,miejsce:</strong><strong>Ożarowice ul. Gł&oacute;wna (brak numeru posesji), przy budowanej autostradzie A1- wsp&oacute;łrzędne</strong><strong>OUA Ożarowice:</strong> <strong>50.487411, 19.05260</strong><em>.</em></p> <p style="margin-left:35.45pt;"> 5.4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Szczeg&oacute;łowy opis przedmiotu zam&oacute;wienia został zawarty w załącznikach do niniejszego Ogłoszenia o zam&oacute;wieniu:</p> <p style="margin-left:35.45pt;"> - Projekt Umowy &ndash; załącznik nr 6;</p> <p style="margin-left:35.45pt;"> - Opis Przedmiotu Zam&oacute;wienia &ndash; załącznik&nbsp; nr 7.</p> <p style="margin-left:35.45pt;"> 5.5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Nazwy i kody Wsp&oacute;lnego Słownika Zam&oacute;wień (CPV):</p> <p style="margin-left:35.45pt;"> <strong>79710000-4 Usługi ochroniarskie</strong></p> <p style="margin-left:35.45pt;"> Kategoria Usług: 23</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Fizyczne dozorowanie i ochrona mienia OUA w Ożarowicach

1.         ZAMAWIAJĄCY

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach

40-017 Katowice, ul. Myśliwska 5

telefon: (32) 258-62-81 do 5, faks (32) 259-87-10

adres strony internetowej:  http://gddkia.bip.gov.pl/

 

2.         OZNACZENIE POSTĘPOWANIA

Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:

O.KA.D-3.2413.44.2019

Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.

 

3.         TRYB POSTĘPOWANIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie przepisów określonych w Rozdziale 6 „Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi”,                art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp” -  przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE (dalej jako usługi społeczne),                 a ich wartość jest mniejsza niż kwoty określone w art. 138g ust. 1 ustawy Pzp.

 

4.         ŹRÓDŁA FINANSOWANIA

Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad.

 

           Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia  

           na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał   

           przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

 

5.         PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

5.1.            Rodzaj zamówienia: usługi społeczne

5.2.            Wielkość lub zakres zamówienia: poniżej 750 000 euro

5.3.            Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu stałej, bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia Obwodu Utrzymania Autostrady w Ożarowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1)      ochronę i dozór pomieszczeń użytkowych, parkingu oraz osób i mienia znajdującego się w dyspozycji Zamawiającego na terenach objętych ochroną (tj. w siedzibie oraz wokół siedziby Obwodu Utrzymania Autostrady w Ożarowicach),

2)      całodobową obsługę monitoringu.

Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu „Przedmiotem zamówienia” lub „Usługą”.

 

Uwaga!

Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca,w którym ma być wykonywana usługa.               

Termin wizji lokalnej zostaje ustalony na dzień ­­17.07.2019r. (środa), godz. 10:00,miejsce:Ożarowice ul. Główna (brak numeru posesji), przy budowanej autostradzie A1- współrzędneOUA Ożarowice: 50.487411, 19.05260.

5.4.            Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu:

- Projekt Umowy – załącznik nr 6;

- Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik  nr 7.

5.5.            Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

79710000-4 Usługi ochroniarskie

Kategoria Usług: 23

2019-07-17 10:54:12  MACIEJ URBANIAK
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-07-17 13:36:11  MACIEJ URBANIAK
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-07-18 14:39:13  MACIEJ URBANIAK
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-07-24 14:02:38  marcin pikulski
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-09-04 13:48:47  marcin pikulski
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-09-12 14:38:46  marcin pikulski
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2021-02-16 11:55:13  Łukasz Dybkowski

Pole publishto wypełniono wartością '2021-02-01 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishtopuste2021-02-01 00:00:00
10  2021-02-21 21:10:27 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
11  2021-02-21 21:10:27 

Pole publishto zmieniło wartość z '2021-02-01 00:00:00' na '2021-02-21 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2021-02-01 00:00:002021-02-21 00:00:00
2021-02-16 11:55:13  Łukasz Dybkowski

Załączono plik 595164

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3662547
user_idpuste1601787
fobject_idpuste595164
resource_idpuste1187
modelpusteArticle
foreign_idpuste240607
_attachmentpuste1
_activepuste1
2021-02-16 11:55:13  Łukasz Dybkowski

Załączono plik 597188

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3662548
user_idpuste1601787
fobject_idpuste597188
resource_idpuste1187
modelpusteArticle
foreign_idpuste240607
_attachmentpuste1
_activepuste1
2021-02-16 11:55:13  Łukasz Dybkowski

Załączono plik 597553

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3662549
user_idpuste1601787
fobject_idpuste597553
resource_idpuste1187
modelpusteArticle
foreign_idpuste240607
_attachmentpuste1
_activepuste1
2021-02-16 11:55:13  Łukasz Dybkowski

Załączono plik 598312

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3662550
user_idpuste1601787
fobject_idpuste598312
resource_idpuste1187
modelpusteArticle
foreign_idpuste240607
_attachmentpuste1
_activepuste1
2021-02-16 11:55:13  Łukasz Dybkowski

Załączono plik 601259

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3662551
user_idpuste1601787
fobject_idpuste601259
resource_idpuste1187
modelpusteArticle
foreign_idpuste240607
_attachmentpuste1
_activepuste1
2021-02-16 11:55:13  Łukasz Dybkowski

Załączono plik 621213

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3662552
user_idpuste1601787
fobject_idpuste621213
resource_idpuste1187
modelpusteArticle
foreign_idpuste240607
_attachmentpuste1
_activepuste1
2021-02-16 11:55:13  Łukasz Dybkowski

Załączono plik 625529

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3662553
user_idpuste1601787
fobject_idpuste625529
resource_idpuste1187
modelpusteArticle
foreign_idpuste240607
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..