Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie
Adres: ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa
telefon: (22) 209 23 60,
REGON:017511575-00108, NIP: 113-20-97-244
adres strony internetowej:www.gddkia.gov.pl
Płatnik dla przedmiotowego zamówienia:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie
OZNACZENIE POSTĘPOWANIA
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: GDDKiA.O.WA.D-3.2413.55.2019
Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
TRYB POSTĘPOWANIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie przepisów określonych w Rozdziale 6 „Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi”, art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”.
ŹRÓDŁA FINANSOWANIA
Zamówienie jest finansowane ze środków będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna archiwizacja dokumentacji niearchiwalnej kategorii „B” w siedzibach podległych jednostek administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie
CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
79 99 51 00 – 6 – Usługi archiwizacyjne
Kategoria usług: 26
Przedmiot zamówienia zwany jest dalej „przedmiotem zamówienia” lub „Usługą”.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Miejsce i termin składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, 03-808 Warszawa, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawi w terminie do 18.09.2019 r., do godz. 11:30.
Otwarcie ofert nastąpi w terminie 18.09.2019 r., o godz. 12:00 w siedzibie wskazanej w pkt 16.1, w pok. 604a.
|