Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-09-12 15:07:14  Izabela Grzybek

Pole slug zmieniło wartość z 'ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-o-opole' na '255745_ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-o-opole'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
slugogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-o-opole255745_ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-o-opole
2019-10-01 10:38:14 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2019-10-01 10:38:14 
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-09-12 15:07:14  Izabela Grzybek

Utworzono artykuł 255745 o nazwie 'ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy - O/Opole'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste255745
user_idpuste1601751
resource_idpuste1187
namepusteogłoszenie o wolnym stanowisku pracy - O/Opole
category_idpuste16069
language_idpuste1
shortpusteKontroler Techniczny ds. Dokumentacji Projektowej w Wydziale Dokumentacji Oddziału GDDKiA w Opolu
fullpuste

Dyrektor Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Opolu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Kontroler Techniczny ds. Dokumentacji Projektowej w Wydziale Dokumentacji Oddziału GDDKiA w Opolu

 

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Liczba etatów:1 etat

Miejsce wykonywania pracy:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Oddział w Opolu

ul. Niedziałkowskiego 6

45-085 Opole

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Pełnienie obowiązków Przedstawiciela Zamawiającego, który w imieniu Zamawiającego jest upoważniony do nadzorowania i zarządzania realizacją Umowy  na opracowanie dokumentacji oraz bezpośrednich kontaktów z Wykonawcą;
  • Przygotowywanie we współpracy z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla celów przetargowych na opracowanie dokumentacji projektowej;
  • Prowadzenie  sekretariatu Zespołu Opiniującego Przedsięwzięcie Inwestycyjne (ZOPI) w celu ewidencji dokumentacji;
  • Monitorowanie rozwoju technologii drogowych i mostowych, wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych oraz materiałów w budownictwie drogowo–mostowym;
  • Prowadzenie ewidencji spraw związanych z aktualizacją dokumentacji projektowych;
  • Współpraca z biurami projektowymi, samorządami i innymi jednostkami organizacyjnymi na etapie opracowywania dokumentacji  projektowej oraz uzyskiwania decyzji, uzgodnień i pozwoleń;
  • Opiniowanie i uzgadnianie – we współpracy z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi - rozwiązań projektowych dotyczących dróg krajowych zawartych w Projektach Budowlanych dotyczących dróg innych kategorii (wykonywanych na zlecenie zarządców dróg: wojewódzkich, powiatowych oraz gminnych).

 

Pracownikom oferujemy:

  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
  • dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania
    związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

 

  • praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

 

 

Wymagania niezbędne:

 

  • wykształcenie średnie techniczne (kierunek budowlany lub pokrewny);
  • 1-letnie doświadczenie w obszarze drogownictwa;
  • prawo jazdy kat. B;
  • znajomość przepisów w zakresie budowy dróg i obiektów inżynierskich;
  • znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego i specustawy drogowej;
  • praktyczna umiejętność obsługi programów komputerowych pakietu Office;
  • zgoda na wyjazdy służbowe oraz szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne;
  • umiejętność biegłej obsługi programów komputerowych pakietu Office,
  • Kompetencje:

- wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe,

- rzetelność,

- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,

- współpraca, komunikacja i umiejętność pracy w zespole.

Wymagania dodatkowe:

  • Wykształcenie wyższe i uzyskany tytuł zawodowy inżyniera lub magistra inżyniera kierunku budownictwa drogowego lub pokrewnego;
  • uprawnienia budowlane do projektowania i/lub wykonawstwa robót budowlanych;
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu lub wykonawstwie inwestycji w zakresie branży drogowej lub mostowej;
  • praktyczna umiejętność obsługi programów komputerowych środowiska CAD;
  • praktyczna znajomość metod modelowania harmonogramów realizacji i finansowania inwestycji;
  • 1 rok pracy w urzędzie administracji publicznej;
  • znajomość przepisów w zakresie kodeksu postępowania administracyjnego i prawa zamówień publicznych;
  • przeszkolenie w zakresie prawa ochrony środowiska;
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu średnio-zaawansowanym.

Dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania  w zakresie doświadczenia zawodowego,
  • Kopia innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Termin składania dokumentów:

 

Dokumenty należy złożyć do: dnia 30.09.2019r.

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

 

Miejsce składania dokumentów:

 

Wydział Spraw Pracowniczych

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Oddział w Opolu

ul. Niedziałkowskiego 6

45-085 Opole

( w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie oraz liście motywacyjnym I-1)

 

Informacja o metodach naboru:

 

  • weryfikacja złożonych ofert pod względem formalnym,
  • rozmowa kwalifikacyjna,
  • w przypadku dużej liczby kandydatów spełniających wymagania formalne – pisemny test wiedzy.

 

 

Dane osobowe – klauzula informacyjna


Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888,
e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowiska pracy, niebędące wyższymi stanowiskami w służbie cywilnej oraz archiwizacji.
Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) oraz Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1889 z późn.zm. )

Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu naboru a także przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Ich niepodanie może uniemożliwić udział kandydatki/kandydata w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.  

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
 

UWAGA!Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres opole.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając w tytule maila numer ogłoszenia. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu rekrutacji.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (77) 4016314.

 

publishfrompuste2019-09-12 00:00:00
publishtopuste2019-10-01 00:00:00
_activepuste1
slugpusteogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-o-opole

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..