Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2020-01-16 14:38:30  Izabela Grzybek

Pole slug zmieniło wartość z 'ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-o-szczecin' na '290499_ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-o-szczecin'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
slugogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-o-szczecin290499_ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-o-szczecin
2020-02-01 06:25:02 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2020-02-01 06:25:02 
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2020-02-06 14:55:00  Izabela Grzybek

Pole full zmieniło wartość z '<p> Dyrektor Oddziału Generalnej Dyrekcji Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad w Szczecinie poszukuje kandydat&oacute;w na stanowisko:</p> <p> <strong>Starszego kontrolera technicznego </strong></p> <p> pełniącego funkcję asystenta ds. technicznych Kierownika Projektu dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez GDDKiA O/Szczecin</p> <p> <strong>w Zespole Kierownika Projektu</strong></p> <p> <strong>Forma zatrudnienia</strong>:umowa o pracę na czas określony</p> <p> Liczba etat&oacute;w: 1</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:</strong></p> <p> <strong>Wsparcie Kierownika Projektu przy realizacji następujących zadań:</strong></p> <ul> <li> reprezentowanie zamawiającego w zgodzie z Warunkami Kontraktu na Roboty<br /> i Warunkami Umowy na Nadz&oacute;r,</li> <li> koordynowanie wykonywania zadań w zakresie praw i obowiązk&oacute;w zamawiającego zgodnie z warunkami kontrakt&oacute;w (przekazanie placu budowy, dziennik&oacute;w budowy, zatwierdzanie podwykonawc&oacute;w),</li> <li> zatwierdzanie dokument&oacute;w potwierdzających wykonanie rob&oacute;t,</li> <li> nadzorowanie pracy Inżyniera w trakcie realizacji zadań i w okresie gwarancji<br /> w celu realizacji zadania zgodnie z warunkami um&oacute;w, SST i wiedzą inżynierską,</li> <li> kontrola merytoryczna faktur za roboty (min. w zakresie kwalifikowalności koszt&oacute;w), nadz&oacute;r oraz udział w rozliczeniu zadań,</li> <li> udział w radach budowy i spotkaniach roboczych z ramienia zamawiającego oraz uczestniczenie w pracach komisji odbioru zrealizowanych zadań, przygotowywanie obiektu do przekazania do użytkowania,</li> <li> rozpatrywanie skarg i wniosk&oacute;w związanych z realizowanym zadaniem inwestycyjnym,</li> <li> wszelkie inne działania związane z realizacją zadania inwestycyjnego wynikające z procedur obowiązujących w GDDKiA.</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Pracownikom oferujemy:</strong></p> <ul> <li> stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,</li> <li> dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego<br /> w zależności od udokumentowanego stażu pracy,</li> <li> trzynaste wynagrodzenie,</li> <li> ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,</li> <li> skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja koszt&oacute;w nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),</li> <li> pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,&nbsp; karty sportowe,</li> <li> dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku os&oacute;b wykonujących zadania związane<br /> z: <em>utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym, </em></li> <li> możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wymagania niezbędne: </strong></p> <ul> <li> wykształcenie wyższe techniczne o specjalności budowlanej,</li> <li> prawo jazdy kat. B,</li> <li> znajomość prawa budowlanego,</li> <li> znajomość przepis&oacute;w w zakresie drogownictwa,</li> <li> znajomość przepis&oacute;w w zakresie ochrony środowiska,</li> <li> znajomość przepis&oacute;w w zakresie prawa zam&oacute;wień publicznych,</li> <li> umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,</li> <li> komunikatywność.</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wymagania dodatkowe: </strong></p> <ul> <li> wykształcenie wyższe o specjalności drogowej,</li> <li> doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze drogownictwa lub zarządzania inwestycjami,</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wymagane dokumenty i oświadczenia:</strong></p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; życiorys i list motywacyjny,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel&oacute;w rekrutacji,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopie dokument&oacute;w potwierdzających wykształcenie,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopie świadectw pracy,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopie dokument&oacute;w potwierdzających posiadane kwalifikacje.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> &nbsp;</p> <p> <strong>Termin składania dokument&oacute;w: </strong>&nbsp;31 stycznia 2020 r. &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Miejsce składania dokument&oacute;w:</strong></p> <p> Generalna Dyrekcja Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad</p> <p> Oddział w Szczecinie</p> <p> ul. Boh. Warszawy 33</p> <p> 70-340 Szczecin</p> <p> z dopiskiem &bdquo;Oferta pracy Asystent techniczny KP&rdquo;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Informacja o metodach naboru: </strong>rozmowa kwalifikacyjna</p> <p> &nbsp;</p> <p> Nasz urząd jest pracodawcą r&oacute;wnych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z r&oacute;wną uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.</p> <p> Uwaga:</p> <p> Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres szczecin.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając<br /> w tytule maila nazwę stanowiska pracy, na kt&oacute;re trwa nab&oacute;r.<br /> W przypadku składania dokument&oacute;w pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydat&oacute;w i przesłane w formie skan&oacute;w. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.</p> <p> Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydat&oacute;w jest Generalny Dyrektor Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl.</p> <p> W sprawach związanych z&nbsp;przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się<br /> z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.</p> <p> Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowiska pracy, niebędące stanowiskami w służbie cywilnej oraz archiwizacji.</p> <p> Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040)</p> <p> Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu naboru, a także przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką.</p> <p> Osobie, kt&oacute;rej dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i&nbsp;Rady (UE) 2016/679 z&nbsp;dnia 27 kwietnia 2016 r. w&nbsp;sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w&nbsp;związku z&nbsp;przetwarzaniem danych osobowych i&nbsp;w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lne rozporządzenie o&nbsp;ochronie danych), prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.</p> <p> Osobie, kt&oacute;rej dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.</p> <p> Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Ich niepodanie może uniemożliwić udział kandydatki/kandydata w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.</p> <p style="margin-left:21.3pt;"> &nbsp;</p> <p> Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (91) 43-25-350 lub 91/43-25-372.</p> <p> &nbsp;</p> ' na '<p> Dyrektor Oddziału Generalnej Dyrekcji Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad w Szczecinie poszukuje kandydat&oacute;w na stanowisko:</p> <p> <strong>Starszego kontrolera technicznego </strong></p> <p> pełniącego funkcję asystenta ds. technicznych Kierownika Projektu dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez GDDKiA O/Szczecin</p> <p> <strong>w Zespole Kierownika Projektu</strong></p> <p> <strong>Forma zatrudnienia</strong>:umowa o pracę na czas określony</p> <p> Liczba etat&oacute;w: 1</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:</strong></p> <p> <strong>Wsparcie Kierownika Projektu przy realizacji następujących zadań:</strong></p> <ul> <li> reprezentowanie zamawiającego w zgodzie z Warunkami Kontraktu na Roboty<br /> i Warunkami Umowy na Nadz&oacute;r,</li> <li> koordynowanie wykonywania zadań w zakresie praw i obowiązk&oacute;w zamawiającego zgodnie z warunkami kontrakt&oacute;w (przekazanie placu budowy, dziennik&oacute;w budowy, zatwierdzanie podwykonawc&oacute;w),</li> <li> zatwierdzanie dokument&oacute;w potwierdzających wykonanie rob&oacute;t,</li> <li> nadzorowanie pracy Inżyniera w trakcie realizacji zadań i w okresie gwarancji<br /> w celu realizacji zadania zgodnie z warunkami um&oacute;w, SST i wiedzą inżynierską,</li> <li> kontrola merytoryczna faktur za roboty (min. w zakresie kwalifikowalności koszt&oacute;w), nadz&oacute;r oraz udział w rozliczeniu zadań,</li> <li> udział w radach budowy i spotkaniach roboczych z ramienia zamawiającego oraz uczestniczenie w pracach komisji odbioru zrealizowanych zadań, przygotowywanie obiektu do przekazania do użytkowania,</li> <li> rozpatrywanie skarg i wniosk&oacute;w związanych z realizowanym zadaniem inwestycyjnym,</li> <li> wszelkie inne działania związane z realizacją zadania inwestycyjnego wynikające z procedur obowiązujących w GDDKiA.</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Pracownikom oferujemy:</strong></p> <ul> <li> stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,</li> <li> dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego<br /> w zależności od udokumentowanego stażu pracy,</li> <li> trzynaste wynagrodzenie,</li> <li> ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,</li> <li> skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja koszt&oacute;w nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),</li> <li> pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,&nbsp; karty sportowe,</li> <li> dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku os&oacute;b wykonujących zadania związane<br /> z: <em>utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym, </em></li> <li> możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wymagania niezbędne: </strong></p> <ul> <li> wykształcenie wyższe techniczne o specjalności budowlanej,</li> <li> prawo jazdy kat. B,</li> <li> znajomość prawa budowlanego,</li> <li> znajomość przepis&oacute;w w zakresie drogownictwa,</li> <li> znajomość przepis&oacute;w w zakresie ochrony środowiska,</li> <li> znajomość przepis&oacute;w w zakresie prawa zam&oacute;wień publicznych,</li> <li> umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,</li> <li> komunikatywność.</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wymagania dodatkowe: </strong></p> <ul> <li> wykształcenie wyższe o specjalności drogowej,</li> <li> doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze drogownictwa lub zarządzania inwestycjami,</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wymagane dokumenty i oświadczenia:</strong></p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; życiorys i list motywacyjny,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel&oacute;w rekrutacji,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopie dokument&oacute;w potwierdzających wykształcenie,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopie świadectw pracy,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopie dokument&oacute;w potwierdzających posiadane kwalifikacje.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> &nbsp;</p> <p> <strong>Termin składania dokument&oacute;w:&nbsp;</strong> 29 lutego 2020 r. &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Miejsce składania dokument&oacute;w:</strong></p> <p> Generalna Dyrekcja Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad</p> <p> Oddział w Szczecinie</p> <p> ul. Boh. Warszawy 33</p> <p> 70-340 Szczecin</p> <p> z dopiskiem &bdquo;Oferta pracy Asystent techniczny KP&rdquo;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Informacja o metodach naboru: </strong>rozmowa kwalifikacyjna</p> <p> &nbsp;</p> <p> Nasz urząd jest pracodawcą r&oacute;wnych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z r&oacute;wną uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.</p> <p> Uwaga:</p> <p> Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres szczecin.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając<br /> w tytule maila nazwę stanowiska pracy, na kt&oacute;re trwa nab&oacute;r.<br /> W przypadku składania dokument&oacute;w pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydat&oacute;w i przesłane w formie skan&oacute;w. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.</p> <p> Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydat&oacute;w jest Generalny Dyrektor Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl.</p> <p> W sprawach związanych z&nbsp;przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się<br /> z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.</p> <p> Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowiska pracy, niebędące stanowiskami w służbie cywilnej oraz archiwizacji.</p> <p> Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040)</p> <p> Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu naboru, a także przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką.</p> <p> Osobie, kt&oacute;rej dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i&nbsp;Rady (UE) 2016/679 z&nbsp;dnia 27 kwietnia 2016 r. w&nbsp;sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w&nbsp;związku z&nbsp;przetwarzaniem danych osobowych i&nbsp;w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lne rozporządzenie o&nbsp;ochronie danych), prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.</p> <p> Osobie, kt&oacute;rej dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.</p> <p> Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Ich niepodanie może uniemożliwić udział kandydatki/kandydata w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.</p> <p style="margin-left:21.3pt;"> &nbsp;</p> <p> Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (91) 43-25-350 lub 91/43-25-372.</p> <p> &nbsp;</p> '

Pole publishfrom zmieniło wartość z '2020-01-16 00:00:00' na '2020-02-06 00:00:00'

Pole publishto zmieniło wartość z '2020-02-01 00:00:00' na '2020-03-01 00:00:00'

Pole _archived zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Dyrektor Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Starszego kontrolera technicznego

pełniącego funkcję asystenta ds. technicznych Kierownika Projektu dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez GDDKiA O/Szczecin

w Zespole Kierownika Projektu

Forma zatrudnienia:umowa o pracę na czas określony

Liczba etatów: 1

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Wsparcie Kierownika Projektu przy realizacji następujących zadań:

  • reprezentowanie zamawiającego w zgodzie z Warunkami Kontraktu na Roboty
    i Warunkami Umowy na Nadzór,
  • koordynowanie wykonywania zadań w zakresie praw i obowiązków zamawiającego zgodnie z warunkami kontraktów (przekazanie placu budowy, dzienników budowy, zatwierdzanie podwykonawców),
  • zatwierdzanie dokumentów potwierdzających wykonanie robót,
  • nadzorowanie pracy Inżyniera w trakcie realizacji zadań i w okresie gwarancji
    w celu realizacji zadania zgodnie z warunkami umów, SST i wiedzą inżynierską,
  • kontrola merytoryczna faktur za roboty (min. w zakresie kwalifikowalności kosztów), nadzór oraz udział w rozliczeniu zadań,
  • udział w radach budowy i spotkaniach roboczych z ramienia zamawiającego oraz uczestniczenie w pracach komisji odbioru zrealizowanych zadań, przygotowywanie obiektu do przekazania do użytkowania,
  • rozpatrywanie skarg i wniosków związanych z realizowanym zadaniem inwestycyjnym,
  • wszelkie inne działania związane z realizacją zadania inwestycyjnego wynikające z procedur obowiązujących w GDDKiA.

 

 

Pracownikom oferujemy:

  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
    w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
  • skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,  karty sportowe,
  • dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
    z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe techniczne o specjalności budowlanej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość prawa budowlanego,
  • znajomość przepisów w zakresie drogownictwa,
  • znajomość przepisów w zakresie ochrony środowiska,
  • znajomość przepisów w zakresie prawa zamówień publicznych,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • komunikatywność.

 

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe o specjalności drogowej,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze drogownictwa lub zarządzania inwestycjami,

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

-         życiorys i list motywacyjny,

-         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

-         oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-         oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-         kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

-         kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

-         kopie świadectw pracy,

-         kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.

 

Termin składania dokumentów:  31 stycznia 2020 r.  

 

Miejsce składania dokumentów:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Oddział w Szczecinie

ul. Boh. Warszawy 33

70-340 Szczecin

z dopiskiem „Oferta pracy Asystent techniczny KP”

 

Informacja o metodach naboru: rozmowa kwalifikacyjna

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uwaga:

Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres szczecin.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając
w tytule maila nazwę stanowiska pracy, na które trwa nabór.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl.

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.

Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowiska pracy, niebędące stanowiskami w służbie cywilnej oraz archiwizacji.

Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040)

Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu naboru, a także przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Ich niepodanie może uniemożliwić udział kandydatki/kandydata w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (91) 43-25-350 lub 91/43-25-372.

 

Dyrektor Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Starszego kontrolera technicznego

pełniącego funkcję asystenta ds. technicznych Kierownika Projektu dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez GDDKiA O/Szczecin

w Zespole Kierownika Projektu

Forma zatrudnienia:umowa o pracę na czas określony

Liczba etatów: 1

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Wsparcie Kierownika Projektu przy realizacji następujących zadań:

  • reprezentowanie zamawiającego w zgodzie z Warunkami Kontraktu na Roboty
    i Warunkami Umowy na Nadzór,
  • koordynowanie wykonywania zadań w zakresie praw i obowiązków zamawiającego zgodnie z warunkami kontraktów (przekazanie placu budowy, dzienników budowy, zatwierdzanie podwykonawców),
  • zatwierdzanie dokumentów potwierdzających wykonanie robót,
  • nadzorowanie pracy Inżyniera w trakcie realizacji zadań i w okresie gwarancji
    w celu realizacji zadania zgodnie z warunkami umów, SST i wiedzą inżynierską,
  • kontrola merytoryczna faktur za roboty (min. w zakresie kwalifikowalności kosztów), nadzór oraz udział w rozliczeniu zadań,
  • udział w radach budowy i spotkaniach roboczych z ramienia zamawiającego oraz uczestniczenie w pracach komisji odbioru zrealizowanych zadań, przygotowywanie obiektu do przekazania do użytkowania,
  • rozpatrywanie skarg i wniosków związanych z realizowanym zadaniem inwestycyjnym,
  • wszelkie inne działania związane z realizacją zadania inwestycyjnego wynikające z procedur obowiązujących w GDDKiA.

 

 

Pracownikom oferujemy:

  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
    w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
  • skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,  karty sportowe,
  • dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
    z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe techniczne o specjalności budowlanej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość prawa budowlanego,
  • znajomość przepisów w zakresie drogownictwa,
  • znajomość przepisów w zakresie ochrony środowiska,
  • znajomość przepisów w zakresie prawa zamówień publicznych,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • komunikatywność.

 

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe o specjalności drogowej,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze drogownictwa lub zarządzania inwestycjami,

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

-         życiorys i list motywacyjny,

-         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

-         oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-         oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-         kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

-         kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

-         kopie świadectw pracy,

-         kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.

 

Termin składania dokumentów:  29 lutego 2020 r.  

 

Miejsce składania dokumentów:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Oddział w Szczecinie

ul. Boh. Warszawy 33

70-340 Szczecin

z dopiskiem „Oferta pracy Asystent techniczny KP”

 

Informacja o metodach naboru: rozmowa kwalifikacyjna

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uwaga:

Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres szczecin.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając
w tytule maila nazwę stanowiska pracy, na które trwa nabór.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl.

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.

Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowiska pracy, niebędące stanowiskami w służbie cywilnej oraz archiwizacji.

Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040)

Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu naboru, a także przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Ich niepodanie może uniemożliwić udział kandydatki/kandydata w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (91) 43-25-350 lub 91/43-25-372.

 

publishfrom2020-01-16 00:00:002020-02-06 00:00:00
publishto2020-02-01 00:00:002020-03-01 00:00:00
_archived1puste
2020-03-05 02:11:38 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2020-03-05 02:11:38 

Pole publishto zmieniło wartość z '2020-03-01 00:00:00' na '2020-03-05 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2020-03-01 00:00:002020-03-05 00:00:00
2020-03-06 09:46:00  Izabela Grzybek

Pole full zmieniło wartość z '<p> Dyrektor Oddziału Generalnej Dyrekcji Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad w Szczecinie poszukuje kandydat&oacute;w na stanowisko:</p> <p> <strong>Starszego kontrolera technicznego </strong></p> <p> pełniącego funkcję asystenta ds. technicznych Kierownika Projektu dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez GDDKiA O/Szczecin</p> <p> <strong>w Zespole Kierownika Projektu</strong></p> <p> <strong>Forma zatrudnienia</strong>:umowa o pracę na czas określony</p> <p> Liczba etat&oacute;w: 1</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:</strong></p> <p> <strong>Wsparcie Kierownika Projektu przy realizacji następujących zadań:</strong></p> <ul> <li> reprezentowanie zamawiającego w zgodzie z Warunkami Kontraktu na Roboty<br /> i Warunkami Umowy na Nadz&oacute;r,</li> <li> koordynowanie wykonywania zadań w zakresie praw i obowiązk&oacute;w zamawiającego zgodnie z warunkami kontrakt&oacute;w (przekazanie placu budowy, dziennik&oacute;w budowy, zatwierdzanie podwykonawc&oacute;w),</li> <li> zatwierdzanie dokument&oacute;w potwierdzających wykonanie rob&oacute;t,</li> <li> nadzorowanie pracy Inżyniera w trakcie realizacji zadań i w okresie gwarancji<br /> w celu realizacji zadania zgodnie z warunkami um&oacute;w, SST i wiedzą inżynierską,</li> <li> kontrola merytoryczna faktur za roboty (min. w zakresie kwalifikowalności koszt&oacute;w), nadz&oacute;r oraz udział w rozliczeniu zadań,</li> <li> udział w radach budowy i spotkaniach roboczych z ramienia zamawiającego oraz uczestniczenie w pracach komisji odbioru zrealizowanych zadań, przygotowywanie obiektu do przekazania do użytkowania,</li> <li> rozpatrywanie skarg i wniosk&oacute;w związanych z realizowanym zadaniem inwestycyjnym,</li> <li> wszelkie inne działania związane z realizacją zadania inwestycyjnego wynikające z procedur obowiązujących w GDDKiA.</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Pracownikom oferujemy:</strong></p> <ul> <li> stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,</li> <li> dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego<br /> w zależności od udokumentowanego stażu pracy,</li> <li> trzynaste wynagrodzenie,</li> <li> ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,</li> <li> skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja koszt&oacute;w nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),</li> <li> pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,&nbsp; karty sportowe,</li> <li> dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku os&oacute;b wykonujących zadania związane<br /> z: <em>utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym, </em></li> <li> możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wymagania niezbędne: </strong></p> <ul> <li> wykształcenie wyższe techniczne o specjalności budowlanej,</li> <li> prawo jazdy kat. B,</li> <li> znajomość prawa budowlanego,</li> <li> znajomość przepis&oacute;w w zakresie drogownictwa,</li> <li> znajomość przepis&oacute;w w zakresie ochrony środowiska,</li> <li> znajomość przepis&oacute;w w zakresie prawa zam&oacute;wień publicznych,</li> <li> umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,</li> <li> komunikatywność.</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wymagania dodatkowe: </strong></p> <ul> <li> wykształcenie wyższe o specjalności drogowej,</li> <li> doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze drogownictwa lub zarządzania inwestycjami,</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wymagane dokumenty i oświadczenia:</strong></p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; życiorys i list motywacyjny,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel&oacute;w rekrutacji,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopie dokument&oacute;w potwierdzających wykształcenie,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopie świadectw pracy,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopie dokument&oacute;w potwierdzających posiadane kwalifikacje.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> &nbsp;</p> <p> <strong>Termin składania dokument&oacute;w:&nbsp;</strong> 29 lutego 2020 r. &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Miejsce składania dokument&oacute;w:</strong></p> <p> Generalna Dyrekcja Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad</p> <p> Oddział w Szczecinie</p> <p> ul. Boh. Warszawy 33</p> <p> 70-340 Szczecin</p> <p> z dopiskiem &bdquo;Oferta pracy Asystent techniczny KP&rdquo;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Informacja o metodach naboru: </strong>rozmowa kwalifikacyjna</p> <p> &nbsp;</p> <p> Nasz urząd jest pracodawcą r&oacute;wnych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z r&oacute;wną uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.</p> <p> Uwaga:</p> <p> Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres szczecin.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając<br /> w tytule maila nazwę stanowiska pracy, na kt&oacute;re trwa nab&oacute;r.<br /> W przypadku składania dokument&oacute;w pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydat&oacute;w i przesłane w formie skan&oacute;w. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.</p> <p> Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydat&oacute;w jest Generalny Dyrektor Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl.</p> <p> W sprawach związanych z&nbsp;przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się<br /> z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.</p> <p> Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowiska pracy, niebędące stanowiskami w służbie cywilnej oraz archiwizacji.</p> <p> Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040)</p> <p> Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu naboru, a także przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką.</p> <p> Osobie, kt&oacute;rej dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i&nbsp;Rady (UE) 2016/679 z&nbsp;dnia 27 kwietnia 2016 r. w&nbsp;sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w&nbsp;związku z&nbsp;przetwarzaniem danych osobowych i&nbsp;w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lne rozporządzenie o&nbsp;ochronie danych), prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.</p> <p> Osobie, kt&oacute;rej dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.</p> <p> Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Ich niepodanie może uniemożliwić udział kandydatki/kandydata w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.</p> <p style="margin-left:21.3pt;"> &nbsp;</p> <p> Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (91) 43-25-350 lub 91/43-25-372.</p> <p> &nbsp;</p> ' na '<p> Dyrektor Oddziału Generalnej Dyrekcji Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad w Szczecinie poszukuje kandydat&oacute;w na stanowisko:</p> <p> <strong>Starszego kontrolera technicznego </strong></p> <p> pełniącego funkcję asystenta ds. technicznych Kierownika Projektu dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez GDDKiA O/Szczecin</p> <p> <strong>w Zespole Kierownika Projektu</strong></p> <p> <strong>Forma zatrudnienia</strong>:umowa o pracę na czas określony</p> <p> Liczba etat&oacute;w: 1</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:</strong></p> <p> <strong>Wsparcie Kierownika Projektu przy realizacji następujących zadań:</strong></p> <ul> <li> reprezentowanie zamawiającego w zgodzie z Warunkami Kontraktu na Roboty<br /> i Warunkami Umowy na Nadz&oacute;r,</li> <li> koordynowanie wykonywania zadań w zakresie praw i obowiązk&oacute;w zamawiającego zgodnie z warunkami kontrakt&oacute;w (przekazanie placu budowy, dziennik&oacute;w budowy, zatwierdzanie podwykonawc&oacute;w),</li> <li> zatwierdzanie dokument&oacute;w potwierdzających wykonanie rob&oacute;t,</li> <li> nadzorowanie pracy Inżyniera w trakcie realizacji zadań i w okresie gwarancji<br /> w celu realizacji zadania zgodnie z warunkami um&oacute;w, SST i wiedzą inżynierską,</li> <li> kontrola merytoryczna faktur za roboty (min. w zakresie kwalifikowalności koszt&oacute;w), nadz&oacute;r oraz udział w rozliczeniu zadań,</li> <li> udział w radach budowy i spotkaniach roboczych z ramienia zamawiającego oraz uczestniczenie w pracach komisji odbioru zrealizowanych zadań, przygotowywanie obiektu do przekazania do użytkowania,</li> <li> rozpatrywanie skarg i wniosk&oacute;w związanych z realizowanym zadaniem inwestycyjnym,</li> <li> wszelkie inne działania związane z realizacją zadania inwestycyjnego wynikające z procedur obowiązujących w GDDKiA.</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Pracownikom oferujemy:</strong></p> <ul> <li> stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,</li> <li> dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego<br /> w zależności od udokumentowanego stażu pracy,</li> <li> trzynaste wynagrodzenie,</li> <li> ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,</li> <li> skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja koszt&oacute;w nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),</li> <li> pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,&nbsp; karty sportowe,</li> <li> dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku os&oacute;b wykonujących zadania związane<br /> z: <em>utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym, </em></li> <li> możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wymagania niezbędne: </strong></p> <ul> <li> wykształcenie wyższe techniczne o specjalności budowlanej,</li> <li> prawo jazdy kat. B,</li> <li> znajomość prawa budowlanego,</li> <li> znajomość przepis&oacute;w w zakresie drogownictwa,</li> <li> znajomość przepis&oacute;w w zakresie ochrony środowiska,</li> <li> znajomość przepis&oacute;w w zakresie prawa zam&oacute;wień publicznych,</li> <li> umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,</li> <li> komunikatywność.</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wymagania dodatkowe: </strong></p> <ul> <li> wykształcenie wyższe o specjalności drogowej,</li> <li> doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze drogownictwa lub zarządzania inwestycjami,</li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Wymagane dokumenty i oświadczenia:</strong></p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; życiorys i list motywacyjny,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel&oacute;w rekrutacji,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopie dokument&oacute;w potwierdzających wykształcenie,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopie świadectw pracy,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; kopie dokument&oacute;w potwierdzających posiadane kwalifikacje.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> &nbsp;</p> <p> <strong>Termin składania dokument&oacute;w:&nbsp;</strong> 16 marca 2020 r. &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Miejsce składania dokument&oacute;w:</strong></p> <p> Generalna Dyrekcja Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad</p> <p> Oddział w Szczecinie</p> <p> ul. Boh. Warszawy 33</p> <p> 70-340 Szczecin</p> <p> z dopiskiem &bdquo;Oferta pracy Asystent techniczny KP&rdquo;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Informacja o metodach naboru: </strong>rozmowa kwalifikacyjna</p> <p> &nbsp;</p> <p> Nasz urząd jest pracodawcą r&oacute;wnych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z r&oacute;wną uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.</p> <p> Uwaga:</p> <p> Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres szczecin.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając<br /> w tytule maila nazwę stanowiska pracy, na kt&oacute;re trwa nab&oacute;r.<br /> W przypadku składania dokument&oacute;w pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydat&oacute;w i przesłane w formie skan&oacute;w. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.</p> <p> Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydat&oacute;w jest Generalny Dyrektor Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl.</p> <p> W sprawach związanych z&nbsp;przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się<br /> z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.</p> <p> Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowiska pracy, niebędące stanowiskami w służbie cywilnej oraz archiwizacji.</p> <p> Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040)</p> <p> Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu naboru, a także przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką.</p> <p> Osobie, kt&oacute;rej dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i&nbsp;Rady (UE) 2016/679 z&nbsp;dnia 27 kwietnia 2016 r. w&nbsp;sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w&nbsp;związku z&nbsp;przetwarzaniem danych osobowych i&nbsp;w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lne rozporządzenie o&nbsp;ochronie danych), prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.</p> <p> Osobie, kt&oacute;rej dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.</p> <p> Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Ich niepodanie może uniemożliwić udział kandydatki/kandydata w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.</p> <p style="margin-left:21.3pt;"> &nbsp;</p> <p> Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (91) 43-25-350 lub 91/43-25-372.</p> <p> &nbsp;</p> '

Pole publishfrom zmieniło wartość z '2020-02-06 00:00:00' na '2020-03-06 00:00:00'

Pole publishto zmieniło wartość z '2020-03-05 00:00:00' na '2020-03-17 00:00:00'

Pole _archived zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Dyrektor Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Starszego kontrolera technicznego

pełniącego funkcję asystenta ds. technicznych Kierownika Projektu dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez GDDKiA O/Szczecin

w Zespole Kierownika Projektu

Forma zatrudnienia:umowa o pracę na czas określony

Liczba etatów: 1

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Wsparcie Kierownika Projektu przy realizacji następujących zadań:

  • reprezentowanie zamawiającego w zgodzie z Warunkami Kontraktu na Roboty
    i Warunkami Umowy na Nadzór,
  • koordynowanie wykonywania zadań w zakresie praw i obowiązków zamawiającego zgodnie z warunkami kontraktów (przekazanie placu budowy, dzienników budowy, zatwierdzanie podwykonawców),
  • zatwierdzanie dokumentów potwierdzających wykonanie robót,
  • nadzorowanie pracy Inżyniera w trakcie realizacji zadań i w okresie gwarancji
    w celu realizacji zadania zgodnie z warunkami umów, SST i wiedzą inżynierską,
  • kontrola merytoryczna faktur za roboty (min. w zakresie kwalifikowalności kosztów), nadzór oraz udział w rozliczeniu zadań,
  • udział w radach budowy i spotkaniach roboczych z ramienia zamawiającego oraz uczestniczenie w pracach komisji odbioru zrealizowanych zadań, przygotowywanie obiektu do przekazania do użytkowania,
  • rozpatrywanie skarg i wniosków związanych z realizowanym zadaniem inwestycyjnym,
  • wszelkie inne działania związane z realizacją zadania inwestycyjnego wynikające z procedur obowiązujących w GDDKiA.

 

 

Pracownikom oferujemy:

  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
    w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
  • skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,  karty sportowe,
  • dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
    z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe techniczne o specjalności budowlanej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość prawa budowlanego,
  • znajomość przepisów w zakresie drogownictwa,
  • znajomość przepisów w zakresie ochrony środowiska,
  • znajomość przepisów w zakresie prawa zamówień publicznych,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • komunikatywność.

 

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe o specjalności drogowej,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze drogownictwa lub zarządzania inwestycjami,

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

-         życiorys i list motywacyjny,

-         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

-         oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-         oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-         kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

-         kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

-         kopie świadectw pracy,

-         kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.

 

Termin składania dokumentów:  29 lutego 2020 r.  

 

Miejsce składania dokumentów:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Oddział w Szczecinie

ul. Boh. Warszawy 33

70-340 Szczecin

z dopiskiem „Oferta pracy Asystent techniczny KP”

 

Informacja o metodach naboru: rozmowa kwalifikacyjna

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uwaga:

Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres szczecin.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając
w tytule maila nazwę stanowiska pracy, na które trwa nabór.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl.

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.

Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowiska pracy, niebędące stanowiskami w służbie cywilnej oraz archiwizacji.

Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040)

Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu naboru, a także przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Ich niepodanie może uniemożliwić udział kandydatki/kandydata w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (91) 43-25-350 lub 91/43-25-372.

 

Dyrektor Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Starszego kontrolera technicznego

pełniącego funkcję asystenta ds. technicznych Kierownika Projektu dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez GDDKiA O/Szczecin

w Zespole Kierownika Projektu

Forma zatrudnienia:umowa o pracę na czas określony

Liczba etatów: 1

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Wsparcie Kierownika Projektu przy realizacji następujących zadań:

  • reprezentowanie zamawiającego w zgodzie z Warunkami Kontraktu na Roboty
    i Warunkami Umowy na Nadzór,
  • koordynowanie wykonywania zadań w zakresie praw i obowiązków zamawiającego zgodnie z warunkami kontraktów (przekazanie placu budowy, dzienników budowy, zatwierdzanie podwykonawców),
  • zatwierdzanie dokumentów potwierdzających wykonanie robót,
  • nadzorowanie pracy Inżyniera w trakcie realizacji zadań i w okresie gwarancji
    w celu realizacji zadania zgodnie z warunkami umów, SST i wiedzą inżynierską,
  • kontrola merytoryczna faktur za roboty (min. w zakresie kwalifikowalności kosztów), nadzór oraz udział w rozliczeniu zadań,
  • udział w radach budowy i spotkaniach roboczych z ramienia zamawiającego oraz uczestniczenie w pracach komisji odbioru zrealizowanych zadań, przygotowywanie obiektu do przekazania do użytkowania,
  • rozpatrywanie skarg i wniosków związanych z realizowanym zadaniem inwestycyjnym,
  • wszelkie inne działania związane z realizacją zadania inwestycyjnego wynikające z procedur obowiązujących w GDDKiA.

 

 

Pracownikom oferujemy:

  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
    w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
  • skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,  karty sportowe,
  • dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
    z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe techniczne o specjalności budowlanej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość prawa budowlanego,
  • znajomość przepisów w zakresie drogownictwa,
  • znajomość przepisów w zakresie ochrony środowiska,
  • znajomość przepisów w zakresie prawa zamówień publicznych,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • komunikatywność.

 

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe o specjalności drogowej,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze drogownictwa lub zarządzania inwestycjami,

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

-         życiorys i list motywacyjny,

-         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

-         oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-         oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-         kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

-         kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

-         kopie świadectw pracy,

-         kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.

 

Termin składania dokumentów:  16 marca 2020 r.  

 

Miejsce składania dokumentów:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Oddział w Szczecinie

ul. Boh. Warszawy 33

70-340 Szczecin

z dopiskiem „Oferta pracy Asystent techniczny KP”

 

Informacja o metodach naboru: rozmowa kwalifikacyjna

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uwaga:

Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres szczecin.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając
w tytule maila nazwę stanowiska pracy, na które trwa nabór.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl.

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.

Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowiska pracy, niebędące stanowiskami w służbie cywilnej oraz archiwizacji.

Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040)

Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu naboru, a także przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Ich niepodanie może uniemożliwić udział kandydatki/kandydata w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (91) 43-25-350 lub 91/43-25-372.

 

publishfrom2020-02-06 00:00:002020-03-06 00:00:00
publishto2020-03-05 00:00:002020-03-17 00:00:00
_archived1puste
2020-03-06 09:47:21  Izabela Grzybek
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
10  2020-03-06 09:55:02  Izabela Grzybek

Pole publishfrom zmieniło wartość z '2020-03-06 00:00:00' na '2020-03-02 00:00:00'

Pole publishto zmieniło wartość z '2020-03-17 00:00:00' na '2020-03-03 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishfrom2020-03-06 00:00:002020-03-02 00:00:00
publishto2020-03-17 00:00:002020-03-03 00:00:00
11  2020-03-07 01:58:53 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
12  2020-03-07 01:58:53 

Pole publishto zmieniło wartość z '2020-03-03 00:00:00' na '2020-03-07 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2020-03-03 00:00:002020-03-07 00:00:00
2020-01-16 14:38:30  Izabela Grzybek

Utworzono artykuł 290499 o nazwie 'ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy - O/ Szczecin'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste290499
user_idpuste1601751
resource_idpuste1187
namepusteogłoszenie o wolnym stanowisku pracy - O/ Szczecin
category_idpuste16069
language_idpuste1
shortpusteStarszy kontroler techniczny
fullpuste

Dyrektor Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Starszego kontrolera technicznego

pełniącego funkcję asystenta ds. technicznych Kierownika Projektu dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez GDDKiA O/Szczecin

w Zespole Kierownika Projektu

Forma zatrudnienia:umowa o pracę na czas określony

Liczba etatów: 1

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Wsparcie Kierownika Projektu przy realizacji następujących zadań:

  • reprezentowanie zamawiającego w zgodzie z Warunkami Kontraktu na Roboty
    i Warunkami Umowy na Nadzór,
  • koordynowanie wykonywania zadań w zakresie praw i obowiązków zamawiającego zgodnie z warunkami kontraktów (przekazanie placu budowy, dzienników budowy, zatwierdzanie podwykonawców),
  • zatwierdzanie dokumentów potwierdzających wykonanie robót,
  • nadzorowanie pracy Inżyniera w trakcie realizacji zadań i w okresie gwarancji
    w celu realizacji zadania zgodnie z warunkami umów, SST i wiedzą inżynierską,
  • kontrola merytoryczna faktur za roboty (min. w zakresie kwalifikowalności kosztów), nadzór oraz udział w rozliczeniu zadań,
  • udział w radach budowy i spotkaniach roboczych z ramienia zamawiającego oraz uczestniczenie w pracach komisji odbioru zrealizowanych zadań, przygotowywanie obiektu do przekazania do użytkowania,
  • rozpatrywanie skarg i wniosków związanych z realizowanym zadaniem inwestycyjnym,
  • wszelkie inne działania związane z realizacją zadania inwestycyjnego wynikające z procedur obowiązujących w GDDKiA.

 

 

Pracownikom oferujemy:

  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
    w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
  • skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,  karty sportowe,
  • dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
    z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe techniczne o specjalności budowlanej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość prawa budowlanego,
  • znajomość przepisów w zakresie drogownictwa,
  • znajomość przepisów w zakresie ochrony środowiska,
  • znajomość przepisów w zakresie prawa zamówień publicznych,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • komunikatywność.

 

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe o specjalności drogowej,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze drogownictwa lub zarządzania inwestycjami,

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

-         życiorys i list motywacyjny,

-         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

-         oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-         oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-         kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

-         kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

-         kopie świadectw pracy,

-         kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.

 

Termin składania dokumentów:  31 stycznia 2020 r.  

 

Miejsce składania dokumentów:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Oddział w Szczecinie

ul. Boh. Warszawy 33

70-340 Szczecin

z dopiskiem „Oferta pracy Asystent techniczny KP”

 

Informacja o metodach naboru: rozmowa kwalifikacyjna

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uwaga:

Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres szczecin.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając
w tytule maila nazwę stanowiska pracy, na które trwa nabór.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl.

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.

Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowiska pracy, niebędące stanowiskami w służbie cywilnej oraz archiwizacji.

Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040)

Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu naboru, a także przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Ich niepodanie może uniemożliwić udział kandydatki/kandydata w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (91) 43-25-350 lub 91/43-25-372.

 

publishfrompuste2020-01-16 00:00:00
publishtopuste2020-02-01 00:00:00
_activepuste1
slugpusteogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-o-szczecin

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..