Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2020-03-20 12:03:21  Izabela Grzybek

Pole slug zmieniło wartość z 'ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-o-katowice' na '312318_ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-o-katowice'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
slugogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-o-katowice312318_ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-o-katowice
2020-03-20 12:38:14  Izabela Grzybek

Pole short zmieniło wartość z ' specjalista do spraw: przygotowania dokumentacji projektowej w Wydziale Dokumentacji Oddziału GDDKiA w Katowicach ' na 'specjalista do spraw: przygotowania dokumentacji projektowej w Wydziale Dokumentacji Oddziału GDDKiA w Katowicach '

Pole full zmieniło wartość z '<div class="row"> <div class="col-md-12"> <p> Dyrektor Generalny poszukuje kandydat&oacute;w\kandydatek na stanowisko:</p> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-12" style="font-size:30px;"> <p> <span style="font-size:0.625em;">specjalista</span></p> </div> <div class="col-md-12" style="font-size:15px;"> <p> do spraw: przygotowania dokumentacji projektowej</p> </div> <div class="col-md-12" style="font-size:15px;"> <p> w Wydziale Dokumentacji Oddziału GDDKiA w Katowicach</p> </div> </div> <p> &nbsp;</p> <div class="row"> <div class="col-md-3"> <p style="font-size: 13px; color: rgb(184, 184, 184); font-weight: bold;"> MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:</p> <p> <strong>Katowice</strong><br /> &nbsp;</p> </div> <div class="col-md-3"> <p style="font-size: 13px; color: rgb(184, 184, 184); font-weight: bold;"> ADRES URZĘDU:</p> <p> <strong>Oddział GDDKiA w Katowicach,<br /> ul. Myśliwska 5<br /> 40-017 Katowice </strong></p> <p> <strong>Wymiar etatu: 1</strong></p> <p> <strong>Liczba stanowisk: 1</strong></p> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <hr /> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> WARUNKI PRACY</p> <div style="padding-left:20px;"> <p> Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;wyjazdy w teren, w charakterze kierującego, z wykorzystaniem samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju prac, budynek nie przystosowany dla os&oacute;b niepełnosprawnych ruchowo &ndash; brak podjazd&oacute;w oraz toalet przystosowanych dla os&oacute;b niepełnosprawnych,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;podczas pobytu w terenie i na sprawdzanych obiektach konieczność przebywania na wysokościach, pod ruchem i w hałasie.<br /> Pracownikom oferujemy:<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;trzynaste wynagrodzenie,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja koszt&oacute;w nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku os&oacute;b wykonujących zadania związane<br /> z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,<br /> &nbsp;</p> </div> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> ZAKRES ZADAŃ</p> <ul> <li> <p> prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem studi&oacute;w korytarzowych, studi&oacute;w techniczno-ekonomiczno-środowiskowych oraz koncepcji programowych projekt&oacute;w budowlanych i projekt&oacute;w wykonawczych,</p> </li> <li> <p> opiniowanie projekt&oacute;w budowlanych albo projekt&oacute;w wykonawczych dla przyszłych zadań inwestycyjnych oraz zadań związanych z budową, przebudową i remontem dr&oacute;g i obiekt&oacute;w inżynierskich,</p> </li> <li> <p> przygotowywanie treści Opisu Przedmiotu Zam&oacute;wienia, projekt&oacute;w um&oacute;w, porozumień i propozycji korespondencji dotyczącej prac projektowych</p> </li> <li> <p> dokonywanie merytorycznego sprawdzenia i odbioru dokumentacji projektowej,</p> </li> <li> <p> prowadzenie spraw dotyczących uzyskiwania decyzji administracyjnych oraz wsp&oacute;łpraca z innymi wydziałami Generalnej Dyrekcji Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad (w tym w zakresie uzgadniania dokumentacji projektowej), Zespołami Kierownika Projektu oraz przedstawicielami z Centrali,</p> </li> <li> <p> prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem materiał&oacute;w do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie niezbędnych założeń projektowych koniecznych dla opracowania raportu oddziaływania na środowisko oraz po wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie rozwiązań projektowych spełniających warunki określone w decyzji jako konieczne do uwzględnienia w projekcie budowlanym,</p> </li> <li> <p> planowanie potrzeb finansowych w zakresie dokumentacji technicznej, zarządzanie środkami finansowymi przeznaczonymi na prace projektowe,</p> </li> <li> <p> opiniowanie i uzgadnianie projekt&oacute;w budowlanych w zakresie branży drogowej (wg Opisu Przedmiotu Zam&oacute;wienia), wsp&oacute;łpraca z innymi Wydziałami Generalnej Dyrekcji Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad oraz Zespołami Kierownika Projektu.</p> </li> </ul> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> WYMAGANIA NIEZBĘDNE</p> <ul> <li> <p> Wykształcenie: wyższe inżynierskie z zakresu budownictwa drogowego lub komunikacyjnego,</p> </li> <li> <p> doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze drogownictwa,</p> </li> <li> <p> prawo jazdy kat. B,</p> </li> <li> <p> znajomość przepis&oacute;w w zakresie budowy dr&oacute;g i obiekt&oacute;w inżynierskich, prawa o ruchu drogowym, prawa budowlanego, specustawy i prawa ochrony środowiska w niezbędnym zakresie,</p> </li> <li> <p> umiejętność biegłej obsługi program&oacute;w komputerowych (pakiet Office),</p> </li> <li> <p> kompetencje: Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; Rzetelność; Organizacja pracy i orientacja na osiąganie cel&oacute;w; Wsp&oacute;łpraca; Komunikacja,</p> </li> <li> <p> Posiadanie obywatelstwa polskiego</p> </li> <li> <p> Korzystanie z pełni praw publicznych</p> </li> <li> <p> Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe</p> </li> </ul> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> WYMAGANIA DODATKOWE</p> <ul> <li> <p> doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w projektowaniu,</p> </li> <li> <p> umiejętność obsługi graficznych program&oacute;w komputerowych,</p> </li> <li> <p> znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym,</p> </li> <li> <p> uprawnienia budowlane do projektowania lub wykonawstwa (w zakresie branzy drogowej),</p> </li> </ul> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE</p> <ul> <li> <p> CV i list motywacyjny</p> </li> <li> <p> Kopie dokument&oacute;w potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia</p> </li> <li> <p> Kopie dokument&oacute;w potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy</p> </li> <li> <p> owiadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B</p> </li> <li> <p> Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego</p> </li> <li> <p> Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych</p> </li> <li> <p> Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe</p> </li> </ul> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE</p> <ul> <li> <p> kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydat&oacute;w, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydat&oacute;w</p> </li> <li> <p> Kopie dokument&oacute;w potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy</p> </li> <li> <p> kopia uprawnień budowlanych do projektowania lub wykonawstwa (w zakresie branzy drogowej).</p> </li> </ul> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENT&Oacute;W</p> <ul> <li> <p> Dokumenty należy złożyć do: 01 kwietnia 2020 r.</p> </li> <li> <p> Decyduje data: wpływu oferty do urzędu</p> </li> <li> <p> Miejsce składania dokument&oacute;w:<br /> Generalna Dyrekcja Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad<br /> Oddział w Katowicach<br /> Ul. Myśliwska 5<br /> 40-017 Katowice (z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym &bdquo;NAB&Oacute;R- DOKUMENTACJA &rdquo;)</p> </li> </ul> </div> </div> <p> DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA</p> <p> Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z&nbsp;04.05.2016, str. 1),dalej zwanego &bdquo;RODO&rdquo; informuję, że:&nbsp;<br /> 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej &bdquo;Administratorem danych&rdquo;;</p> <p> 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydat&oacute;w do&nbsp;korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;</p> <p> 3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO w&nbsp;związku z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawą Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit a RODO, tj.&nbsp;udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;</p> <p> 4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych np. usługi z zakresu IT;</p> <p> 5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydat&oacute;w, kt&oacute;rzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w&nbsp;zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;</p> <p> 6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, kt&oacute;re są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata;</p> <p> 7) posiada Pani/Pan prawo do: &bull; żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich&nbsp;sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, &bull; wniesienia skargi do organu nadzorczego &ndash; Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, &bull; wycofania zgody i usunięcia danych w zakresie danych, kt&oacute;re zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z&nbsp;prawem przetwarzania, kt&oacute;rego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.&nbsp;</p> <p> 8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w&nbsp;tym profilowaniu;</p> <p> 9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o&nbsp;narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z p&oacute;źn. zm.) w&nbsp;zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w&nbsp;służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w kt&oacute;rych dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)</p> <p> 10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Generalnej Dyrekcji dr&oacute;g Krajowych i Autostrad: Inspektor ochrony danych, adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl</p> <p> &nbsp;</p> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> INNE INFORMACJE:</p> <p> &nbsp;</p> <div style="padding-left:20px;"> <p> W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia os&oacute;b niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepis&oacute;w o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.</p> </div> <div style="padding-left:20px;"> <p> Informacja o metodach naboru:<br /> etap I &ndash; analiza merytoryczna dokument&oacute;w aplikacyjnych<br /> etap II &ndash; możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy<br /> etap III &ndash; rozmowy kwalifikacyjne<br /> Nasz urząd jest pracodawcą r&oacute;wnych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z r&oacute;wną uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.<br /> Uwaga:<br /> Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres katowice.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając<br /> w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.<br /> W przypadku składania dokument&oacute;w pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydat&oacute;w i przesłane w formie skan&oacute;w. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.<br /> Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (32) 20-86-204; (32) 20-86-201.</p> </div> </div> </div> <p> WZORY OŚWIADCZEŃ</p> <ul> <li> <p> <a href="http://nabory.kprm.gov.pl/uploads/owiadczenie-w-zwizku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej.pdf" target="_blank">Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej</a></p> </li> </ul> ' na '<div class="row"> <div class="col-md-12"> <p> Dyrektor Generalny poszukuje kandydat&oacute;w\kandydatek na stanowisko:</p> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-12" style="font-size:30px;"> <p> <span style="font-size:0.625em;">specjalista</span></p> </div> <div class="col-md-12" style="font-size:15px;"> <p> do spraw: przygotowania dokumentacji projektowej</p> </div> <div class="col-md-12" style="font-size:15px;"> <p> w Wydziale Dokumentacji Oddziału GDDKiA w Katowicach</p> </div> </div> <p> &nbsp;</p> <div class="row"> <div class="col-md-3"> <p style="font-size: 13px; color: rgb(184, 184, 184); font-weight: bold;"> MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:</p> <p> <strong>Katowice</strong><br /> &nbsp;</p> </div> <div class="col-md-3"> <p style="font-size: 13px; color: rgb(184, 184, 184); font-weight: bold;"> ADRES URZĘDU:</p> <p> <strong>Oddział GDDKiA w Katowicach,<br /> ul. Myśliwska 5<br /> 40-017 Katowice </strong></p> <p> <strong>Wymiar etatu: 1</strong></p> <p> <strong>Liczba stanowisk: 1</strong></p> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <hr /> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> WARUNKI PRACY</p> <div style="padding-left:20px;"> <p> Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;wyjazdy w teren, w charakterze kierującego, z wykorzystaniem samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju prac, budynek nie przystosowany dla os&oacute;b niepełnosprawnych ruchowo &ndash; brak podjazd&oacute;w oraz toalet przystosowanych dla os&oacute;b niepełnosprawnych,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;podczas pobytu w terenie i na sprawdzanych obiektach konieczność przebywania na wysokościach, pod ruchem i w hałasie.<br /> Pracownikom oferujemy:<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;trzynaste wynagrodzenie,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja koszt&oacute;w nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku os&oacute;b wykonujących zadania związane<br /> z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,<br /> &nbsp;</p> </div> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> ZAKRES ZADAŃ</p> <ul> <li> <p> prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem studi&oacute;w korytarzowych, studi&oacute;w techniczno-ekonomiczno-środowiskowych oraz koncepcji programowych projekt&oacute;w budowlanych i projekt&oacute;w wykonawczych,</p> </li> <li> <p> opiniowanie projekt&oacute;w budowlanych albo projekt&oacute;w wykonawczych dla przyszłych zadań inwestycyjnych oraz zadań związanych z budową, przebudową i remontem dr&oacute;g i obiekt&oacute;w inżynierskich,</p> </li> <li> <p> przygotowywanie treści Opisu Przedmiotu Zam&oacute;wienia, projekt&oacute;w um&oacute;w, porozumień i propozycji korespondencji dotyczącej prac projektowych</p> </li> <li> <p> dokonywanie merytorycznego sprawdzenia i odbioru dokumentacji projektowej,</p> </li> <li> <p> prowadzenie spraw dotyczących uzyskiwania decyzji administracyjnych oraz wsp&oacute;łpraca z innymi wydziałami Generalnej Dyrekcji Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad (w tym w zakresie uzgadniania dokumentacji projektowej), Zespołami Kierownika Projektu oraz przedstawicielami z Centrali,</p> </li> <li> <p> prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem materiał&oacute;w do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie niezbędnych założeń projektowych koniecznych dla opracowania raportu oddziaływania na środowisko oraz po wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie rozwiązań projektowych spełniających warunki określone w decyzji jako konieczne do uwzględnienia w projekcie budowlanym,</p> </li> <li> <p> planowanie potrzeb finansowych w zakresie dokumentacji technicznej, zarządzanie środkami finansowymi przeznaczonymi na prace projektowe,</p> </li> <li> <p> opiniowanie i uzgadnianie projekt&oacute;w budowlanych w zakresie branży drogowej (wg Opisu Przedmiotu Zam&oacute;wienia), wsp&oacute;łpraca z innymi Wydziałami Generalnej Dyrekcji Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad oraz Zespołami Kierownika Projektu.</p> </li> </ul> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> WYMAGANIA NIEZBĘDNE</p> <ul> <li> <p> Wykształcenie: wyższe inżynierskie z zakresu budownictwa drogowego lub komunikacyjnego,</p> </li> <li> <p> doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze drogownictwa,</p> </li> <li> <p> prawo jazdy kat. B,</p> </li> <li> <p> znajomość przepis&oacute;w w zakresie budowy dr&oacute;g i obiekt&oacute;w inżynierskich, prawa o ruchu drogowym, prawa budowlanego, specustawy i prawa ochrony środowiska w niezbędnym zakresie,</p> </li> <li> <p> umiejętność biegłej obsługi program&oacute;w komputerowych (pakiet Office),</p> </li> <li> <p> kompetencje: Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; Rzetelność; Organizacja pracy i orientacja na osiąganie cel&oacute;w; Wsp&oacute;łpraca; Komunikacja,</p> </li> <li> <p> Posiadanie obywatelstwa polskiego</p> </li> <li> <p> Korzystanie z pełni praw publicznych</p> </li> <li> <p> Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe</p> </li> </ul> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> WYMAGANIA DODATKOWE</p> <ul> <li> <p> doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w projektowaniu,</p> </li> <li> <p> umiejętność obsługi graficznych program&oacute;w komputerowych,</p> </li> <li> <p> znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym,</p> </li> <li> <p> uprawnienia budowlane do projektowania lub wykonawstwa (w zakresie branzy drogowej),</p> </li> </ul> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE</p> <ul> <li> <p> CV i list motywacyjny</p> </li> <li> <p> Kopie dokument&oacute;w potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia</p> </li> <li> <p> Kopie dokument&oacute;w potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy</p> </li> <li> <p> owiadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B</p> </li> <li> <p> Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego</p> </li> <li> <p> Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych</p> </li> <li> <p> Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe</p> </li> </ul> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE</p> <ul> <li> <p> kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydat&oacute;w, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydat&oacute;w</p> </li> <li> <p> Kopie dokument&oacute;w potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy</p> </li> <li> <p> kopia uprawnień budowlanych do projektowania lub wykonawstwa (w zakresie branzy drogowej).</p> </li> </ul> </div> </div> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENT&Oacute;W</p> <ul> <li> <p> Dokumenty należy złożyć do: 06 kwietnia 2020 r.</p> </li> <li> <p> Decyduje data: wpływu oferty do urzędu</p> </li> <li> <p> Miejsce składania dokument&oacute;w:<br /> Generalna Dyrekcja Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad<br /> Oddział w Katowicach<br /> Ul. Myśliwska 5<br /> 40-017 Katowice (z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym &bdquo;NAB&Oacute;R- DOKUMENTACJA &rdquo;)</p> </li> </ul> </div> </div> <p> DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA</p> <p> Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z&nbsp;04.05.2016, str. 1),dalej zwanego &bdquo;RODO&rdquo; informuję, że:&nbsp;<br /> 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dr&oacute;g Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej &bdquo;Administratorem danych&rdquo;;</p> <p> 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydat&oacute;w do&nbsp;korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;</p> <p> 3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO w&nbsp;związku z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawą Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit a RODO, tj.&nbsp;udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;</p> <p> 4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych np. usługi z zakresu IT;</p> <p> 5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydat&oacute;w, kt&oacute;rzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w&nbsp;zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;</p> <p> 6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, kt&oacute;re są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata;</p> <p> 7) posiada Pani/Pan prawo do: &bull; żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich&nbsp;sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, &bull; wniesienia skargi do organu nadzorczego &ndash; Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, &bull; wycofania zgody i usunięcia danych w zakresie danych, kt&oacute;re zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z&nbsp;prawem przetwarzania, kt&oacute;rego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.&nbsp;</p> <p> 8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w&nbsp;tym profilowaniu;</p> <p> 9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o&nbsp;narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z p&oacute;źn. zm.) w&nbsp;zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w&nbsp;służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w kt&oacute;rych dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)</p> <p> 10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Generalnej Dyrekcji dr&oacute;g Krajowych i Autostrad: Inspektor ochrony danych, adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl</p> <p> &nbsp;</p> <div class="row"> <div class="col-md-8"> <p> INNE INFORMACJE:</p> <p> &nbsp;</p> <div style="padding-left:20px;"> <p> W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia os&oacute;b niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepis&oacute;w o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.</p> </div> <div style="padding-left:20px;"> <p> Informacja o metodach naboru:<br /> etap I &ndash; analiza merytoryczna dokument&oacute;w aplikacyjnych<br /> etap II &ndash; możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy<br /> etap III &ndash; rozmowy kwalifikacyjne<br /> Nasz urząd jest pracodawcą r&oacute;wnych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z r&oacute;wną uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.<br /> Uwaga:<br /> Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres katowice.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając<br /> w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.<br /> W przypadku składania dokument&oacute;w pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydat&oacute;w i przesłane w formie skan&oacute;w. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.<br /> Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (32) 20-86-204; (32) 20-86-201.</p> </div> </div> </div> <p> WZORY OŚWIADCZEŃ</p> <ul> <li> <p> <a href="http://nabory.kprm.gov.pl/uploads/owiadczenie-w-zwizku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej.pdf" target="_blank">Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej</a></p> </li> </ul> '

Pole publishto zmieniło wartość z '2020-04-02 00:00:00' na '2020-04-07 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
shortspecjalista do spraw: przygotowania dokumentacji projektowej w Wydziale Dokumentacji Oddziału GDDKiA w Katowicach specjalista do spraw: przygotowania dokumentacji projektowej w Wydziale Dokumentacji Oddziału GDDKiA w Katowicach
full

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

do spraw: przygotowania dokumentacji projektowej

w Wydziale Dokumentacji Oddziału GDDKiA w Katowicach

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Katowice
 

ADRES URZĘDU:

Oddział GDDKiA w Katowicach,
ul. Myśliwska 5
40-017 Katowice

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk: 1


WARUNKI PRACY

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
   praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
   wyjazdy w teren, w charakterze kierującego, z wykorzystaniem samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo,
   budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju prac, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo – brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
   praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
   podczas pobytu w terenie i na sprawdzanych obiektach konieczność przebywania na wysokościach, pod ruchem i w hałasie.
Pracownikom oferujemy:
   stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
   dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
   trzynaste wynagrodzenie,
   ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
   skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
   pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
   dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
   możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
 

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem studiów korytarzowych, studiów techniczno-ekonomiczno-środowiskowych oraz koncepcji programowych projektów budowlanych i projektów wykonawczych,

  • opiniowanie projektów budowlanych albo projektów wykonawczych dla przyszłych zadań inwestycyjnych oraz zadań związanych z budową, przebudową i remontem dróg i obiektów inżynierskich,

  • przygotowywanie treści Opisu Przedmiotu Zamówienia, projektów umów, porozumień i propozycji korespondencji dotyczącej prac projektowych

  • dokonywanie merytorycznego sprawdzenia i odbioru dokumentacji projektowej,

  • prowadzenie spraw dotyczących uzyskiwania decyzji administracyjnych oraz współpraca z innymi wydziałami Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (w tym w zakresie uzgadniania dokumentacji projektowej), Zespołami Kierownika Projektu oraz przedstawicielami z Centrali,

  • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie niezbędnych założeń projektowych koniecznych dla opracowania raportu oddziaływania na środowisko oraz po wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie rozwiązań projektowych spełniających warunki określone w decyzji jako konieczne do uwzględnienia w projekcie budowlanym,

  • planowanie potrzeb finansowych w zakresie dokumentacji technicznej, zarządzanie środkami finansowymi przeznaczonymi na prace projektowe,

  • opiniowanie i uzgadnianie projektów budowlanych w zakresie branży drogowej (wg Opisu Przedmiotu Zamówienia), współpraca z innymi Wydziałami Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz Zespołami Kierownika Projektu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe inżynierskie z zakresu budownictwa drogowego lub komunikacyjnego,

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze drogownictwa,

  • prawo jazdy kat. B,

  • znajomość przepisów w zakresie budowy dróg i obiektów inżynierskich, prawa o ruchu drogowym, prawa budowlanego, specustawy i prawa ochrony środowiska w niezbędnym zakresie,

  • umiejętność biegłej obsługi programów komputerowych (pakiet Office),

  • kompetencje: Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; Rzetelność; Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; Współpraca; Komunikacja,

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego

  • Korzystanie z pełni praw publicznych

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w projektowaniu,

  • umiejętność obsługi graficznych programów komputerowych,

  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym,

  • uprawnienia budowlane do projektowania lub wykonawstwa (w zakresie branzy drogowej),

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • owiadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • kopia uprawnień budowlanych do projektowania lub wykonawstwa (w zakresie branzy drogowej).

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01 kwietnia 2020 r.

  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

  • Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Oddział w Katowicach
    Ul. Myśliwska 5
    40-017 Katowice (z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „NABÓR- DOKUMENTACJA ”)

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej zwanego „RODO” informuję, że: 
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej „Administratorem danych”;

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;

3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawą Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit a RODO, tj. udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;

4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych np. usługi z zakresu IT;

5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;

6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, które są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata;

7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • wycofania zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 

8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;

9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Generalnej Dyrekcji dróg Krajowych i Autostrad: Inspektor ochrony danych, adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl

 

INNE INFORMACJE:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Informacja o metodach naboru:
etap I – analiza merytoryczna dokumentów aplikacyjnych
etap II – możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy
etap III – rozmowy kwalifikacyjne
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga:
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres katowice.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając
w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (32) 20-86-204; (32) 20-86-201.

WZORY OŚWIADCZEŃ

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

do spraw: przygotowania dokumentacji projektowej

w Wydziale Dokumentacji Oddziału GDDKiA w Katowicach

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Katowice
 

ADRES URZĘDU:

Oddział GDDKiA w Katowicach,
ul. Myśliwska 5
40-017 Katowice

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk: 1


WARUNKI PRACY

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
   praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
   wyjazdy w teren, w charakterze kierującego, z wykorzystaniem samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo,
   budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju prac, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo – brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
   praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
   podczas pobytu w terenie i na sprawdzanych obiektach konieczność przebywania na wysokościach, pod ruchem i w hałasie.
Pracownikom oferujemy:
   stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
   dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
   trzynaste wynagrodzenie,
   ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
   skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
   pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
   dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
   możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
 

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem studiów korytarzowych, studiów techniczno-ekonomiczno-środowiskowych oraz koncepcji programowych projektów budowlanych i projektów wykonawczych,

  • opiniowanie projektów budowlanych albo projektów wykonawczych dla przyszłych zadań inwestycyjnych oraz zadań związanych z budową, przebudową i remontem dróg i obiektów inżynierskich,

  • przygotowywanie treści Opisu Przedmiotu Zamówienia, projektów umów, porozumień i propozycji korespondencji dotyczącej prac projektowych

  • dokonywanie merytorycznego sprawdzenia i odbioru dokumentacji projektowej,

  • prowadzenie spraw dotyczących uzyskiwania decyzji administracyjnych oraz współpraca z innymi wydziałami Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (w tym w zakresie uzgadniania dokumentacji projektowej), Zespołami Kierownika Projektu oraz przedstawicielami z Centrali,

  • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie niezbędnych założeń projektowych koniecznych dla opracowania raportu oddziaływania na środowisko oraz po wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie rozwiązań projektowych spełniających warunki określone w decyzji jako konieczne do uwzględnienia w projekcie budowlanym,

  • planowanie potrzeb finansowych w zakresie dokumentacji technicznej, zarządzanie środkami finansowymi przeznaczonymi na prace projektowe,

  • opiniowanie i uzgadnianie projektów budowlanych w zakresie branży drogowej (wg Opisu Przedmiotu Zamówienia), współpraca z innymi Wydziałami Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz Zespołami Kierownika Projektu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe inżynierskie z zakresu budownictwa drogowego lub komunikacyjnego,

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze drogownictwa,

  • prawo jazdy kat. B,

  • znajomość przepisów w zakresie budowy dróg i obiektów inżynierskich, prawa o ruchu drogowym, prawa budowlanego, specustawy i prawa ochrony środowiska w niezbędnym zakresie,

  • umiejętność biegłej obsługi programów komputerowych (pakiet Office),

  • kompetencje: Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; Rzetelność; Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; Współpraca; Komunikacja,

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego

  • Korzystanie z pełni praw publicznych

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w projektowaniu,

  • umiejętność obsługi graficznych programów komputerowych,

  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym,

  • uprawnienia budowlane do projektowania lub wykonawstwa (w zakresie branzy drogowej),

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • owiadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • kopia uprawnień budowlanych do projektowania lub wykonawstwa (w zakresie branzy drogowej).

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06 kwietnia 2020 r.

  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

  • Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Oddział w Katowicach
    Ul. Myśliwska 5
    40-017 Katowice (z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „NABÓR- DOKUMENTACJA ”)

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej zwanego „RODO” informuję, że: 
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej „Administratorem danych”;

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;

3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawą Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit a RODO, tj. udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;

4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych np. usługi z zakresu IT;

5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;

6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, które są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata;

7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • wycofania zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 

8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;

9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Generalnej Dyrekcji dróg Krajowych i Autostrad: Inspektor ochrony danych, adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl

 

INNE INFORMACJE:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Informacja o metodach naboru:
etap I – analiza merytoryczna dokumentów aplikacyjnych
etap II – możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy
etap III – rozmowy kwalifikacyjne
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga:
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres katowice.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając
w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (32) 20-86-204; (32) 20-86-201.

WZORY OŚWIADCZEŃ

publishto2020-04-02 00:00:002020-04-07 00:00:00
2020-04-10 10:02:15 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2020-04-10 10:02:15 

Pole publishto zmieniło wartość z '2020-04-07 00:00:00' na '2020-04-10 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2020-04-07 00:00:002020-04-10 00:00:00
2020-03-20 12:03:21  Izabela Grzybek

Utworzono artykuł 312318 o nazwie 'ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy - O/Katowice'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste312318
user_idpuste1601751
resource_idpuste1187
namepusteogłoszenie o wolnym stanowisku pracy - O/Katowice
category_idpuste16070
language_idpuste1
shortpustespecjalista do spraw: przygotowania dokumentacji projektowej w Wydziale Dokumentacji Oddziału GDDKiA w Katowicach
fullpuste

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

do spraw: przygotowania dokumentacji projektowej

w Wydziale Dokumentacji Oddziału GDDKiA w Katowicach

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Katowice
 

ADRES URZĘDU:

Oddział GDDKiA w Katowicach,
ul. Myśliwska 5
40-017 Katowice

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk: 1


WARUNKI PRACY

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
   praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
   wyjazdy w teren, w charakterze kierującego, z wykorzystaniem samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo,
   budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju prac, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo – brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
   praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
   podczas pobytu w terenie i na sprawdzanych obiektach konieczność przebywania na wysokościach, pod ruchem i w hałasie.
Pracownikom oferujemy:
   stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
   dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
   trzynaste wynagrodzenie,
   ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
   skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
   pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
   dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
   możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
 

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem studiów korytarzowych, studiów techniczno-ekonomiczno-środowiskowych oraz koncepcji programowych projektów budowlanych i projektów wykonawczych,

  • opiniowanie projektów budowlanych albo projektów wykonawczych dla przyszłych zadań inwestycyjnych oraz zadań związanych z budową, przebudową i remontem dróg i obiektów inżynierskich,

  • przygotowywanie treści Opisu Przedmiotu Zamówienia, projektów umów, porozumień i propozycji korespondencji dotyczącej prac projektowych

  • dokonywanie merytorycznego sprawdzenia i odbioru dokumentacji projektowej,

  • prowadzenie spraw dotyczących uzyskiwania decyzji administracyjnych oraz współpraca z innymi wydziałami Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (w tym w zakresie uzgadniania dokumentacji projektowej), Zespołami Kierownika Projektu oraz przedstawicielami z Centrali,

  • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie niezbędnych założeń projektowych koniecznych dla opracowania raportu oddziaływania na środowisko oraz po wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie rozwiązań projektowych spełniających warunki określone w decyzji jako konieczne do uwzględnienia w projekcie budowlanym,

  • planowanie potrzeb finansowych w zakresie dokumentacji technicznej, zarządzanie środkami finansowymi przeznaczonymi na prace projektowe,

  • opiniowanie i uzgadnianie projektów budowlanych w zakresie branży drogowej (wg Opisu Przedmiotu Zamówienia), współpraca z innymi Wydziałami Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz Zespołami Kierownika Projektu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe inżynierskie z zakresu budownictwa drogowego lub komunikacyjnego,

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze drogownictwa,

  • prawo jazdy kat. B,

  • znajomość przepisów w zakresie budowy dróg i obiektów inżynierskich, prawa o ruchu drogowym, prawa budowlanego, specustawy i prawa ochrony środowiska w niezbędnym zakresie,

  • umiejętność biegłej obsługi programów komputerowych (pakiet Office),

  • kompetencje: Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; Rzetelność; Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; Współpraca; Komunikacja,

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego

  • Korzystanie z pełni praw publicznych

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w projektowaniu,

  • umiejętność obsługi graficznych programów komputerowych,

  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym,

  • uprawnienia budowlane do projektowania lub wykonawstwa (w zakresie branzy drogowej),

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • owiadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • kopia uprawnień budowlanych do projektowania lub wykonawstwa (w zakresie branzy drogowej).

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01 kwietnia 2020 r.

  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

  • Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Oddział w Katowicach
    Ul. Myśliwska 5
    40-017 Katowice (z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „NABÓR- DOKUMENTACJA ”)

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej zwanego „RODO” informuję, że: 
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej „Administratorem danych”;

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;

3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawą Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit a RODO, tj. udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;

4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych np. usługi z zakresu IT;

5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;

6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, które są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata;

7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • wycofania zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 

8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;

9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Generalnej Dyrekcji dróg Krajowych i Autostrad: Inspektor ochrony danych, adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl

 

INNE INFORMACJE:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Informacja o metodach naboru:
etap I – analiza merytoryczna dokumentów aplikacyjnych
etap II – możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy
etap III – rozmowy kwalifikacyjne
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga:
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres katowice.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając
w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (32) 20-86-204; (32) 20-86-201.

WZORY OŚWIADCZEŃ

publishfrompuste2020-03-21 00:00:00
publishtopuste2020-04-02 00:00:00
_activepuste1
slugpusteogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-o-katowice

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..