Wersja |
Data zmiany |
Autor |
Opis |
Akcje |
2 |
2016-10-05 13:42:22 |
Łukasz Dybkowski |
Pole full zmieniło wartość z '<p> Zgodnie z unormowaniem prawnym wynikającym z § 6 ust. 3 uchwały Nr 49 Rady Ministrów z dnia 19 marca 2002 r. Regulamin pracy Rady Ministrów (M.P. Nr 13, poz. 221 ze zm.), centralne organy administracji rządowej (kierownicy urzędów centralnych) nadzorowane przez ministra opracowują i uzgadniają projekty dokumentów rządowych za pośrednictwem tego ministra, a wojewodowie – za pośrednictwem ministra właściwego do spraw administracji publicznej. Minister nadzorujący centralny organ administracji rządowej może upoważnić ten organ do opracowania, bądź opracowania i uzgodnienia określonego projektu dokumentu rządowego.</p> <p> W przypadku udzielenia upoważnienia Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad, do opracowania bądź opracowania i uzgodnienia określonego dokumentu rządowego, właściwa merytorycznie komórka organizacyjna Generalnej Dyrekcji lub komórka organizacyjna wskazana przez Generalnego Dyrektora jako wiodąca, opracowuje projekt dokumentu rządowego lub jego część wraz z wymaganym uzasadnieniem i oceną skutków regulacji, która stanowi odrębną część uzasadnienia, w zakresie dotyczącym zadań realizowanych przez Generalną Dyrekcję.</p> <p> Wynika to z załącznika do zarządzenia Nr 50 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 26 września 2008 r. w sprawie opiniowania i opracowywania projektów dokumentów rządowych, opracowywania zarządzeń oraz pełnomocnictw w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zmienionego zarządzeniem Nr 84 z dnia 23 sierpnia 2010 r. </p> <p> Brak określenia sposobu postępowania pracowników Generalnej Dyrekcji z podmiotami wykonującymi działalność lobbingową, wynika z braku realizacji przez Generalną Dyrekcję zadań z zakresu stanowienia prawa.</p> ' na '<p> Zgodnie z unormowaniem prawnym wynikającym z § 6 ust. 3 uchwały Nr 49 Rady Ministrów z dnia 19 marca 2002 r. Regulamin pracy Rady Ministrów (M.P. Nr 13, poz. 221 ze zm.), centralne organy administracji rządowej (kierownicy urzędów centralnych) nadzorowane przez ministra opracowują i uzgadniają projekty dokumentów rządowych za pośrednictwem tego ministra, a wojewodowie - za pośrednictwem ministra właściwego do spraw administracji publicznej. Minister nadzorujący centralny organ administracji rządowej może upoważnić ten organ do opracowania, bądź opracowania i uzgodnienia określonego projektu dokumentu rządowego.</p> <p> W przypadku udzielenia upoważnienia Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad, do opracowania bądź opracowania i uzgodnienia określonego dokumentu rządowego, właściwa merytorycznie komórka organizacyjna Generalnej Dyrekcji lub komórka organizacyjna wskazana przez Generalnego Dyrektora jako wiodąca, opracowuje projekt dokumentu rządowego lub jego część wraz z wymaganym uzasadnieniem i oceną skutków regulacji, która stanowi odrębną część uzasadnienia, w zakresie dotyczącym zadań realizowanych przez Generalną Dyrekcję.</p> <p> Wynika to z załącznika do zarządzenia Nr 50 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 26 września 2008 r. w sprawie opiniowania i opracowywania projektów dokumentów rządowych, opracowywania zarządzeń oraz pełnomocnictw w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zmienionego zarządzeniem Nr 84 z dnia 23 sierpnia 2010 r. </p> <p> Brak określenia sposobu postępowania pracowników Generalnej Dyrekcji z podmiotami wykonującymi działalność lobbingową, wynika z braku realizacji przez Generalną Dyrekcję zadań z zakresu stanowienia prawa.</p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Zgodnie z unormowaniem prawnym wynikającym z § 6 ust. 3 uchwały Nr 49 Rady Ministrów z dnia 19 marca 2002 r. Regulamin pracy Rady Ministrów (M.P. Nr 13, poz. 221 ze zm.), centralne organy administracji rządowej (kierownicy urzędów centralnych) nadzorowane przez ministra opracowują i uzgadniają projekty dokumentów rządowych za pośrednictwem tego ministra, a wojewodowie – za pośrednictwem ministra właściwego do spraw administracji publicznej. Minister nadzorujący centralny organ administracji rządowej może upoważnić ten organ do opracowania, bądź opracowania i uzgodnienia określonego projektu dokumentu rządowego.
W przypadku udzielenia upoważnienia Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad, do opracowania bądź opracowania i uzgodnienia określonego dokumentu rządowego, właściwa merytorycznie komórka organizacyjna Generalnej Dyrekcji lub komórka organizacyjna wskazana przez Generalnego Dyrektora jako wiodąca, opracowuje projekt dokumentu rządowego lub jego część wraz z wymaganym uzasadnieniem i oceną skutków regulacji, która stanowi odrębną część uzasadnienia, w zakresie dotyczącym zadań realizowanych przez Generalną Dyrekcję.
Wynika to z załącznika do zarządzenia Nr 50 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 26 września 2008 r. w sprawie opiniowania i opracowywania projektów dokumentów rządowych, opracowywania zarządzeń oraz pełnomocnictw w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zmienionego zarządzeniem Nr 84 z dnia 23 sierpnia 2010 r.
Brak określenia sposobu postępowania pracowników Generalnej Dyrekcji z podmiotami wykonującymi działalność lobbingową, wynika z braku realizacji przez Generalną Dyrekcję zadań z zakresu stanowienia prawa.
|
Zgodnie z unormowaniem prawnym wynikającym z § 6 ust. 3 uchwały Nr 49 Rady Ministrów z dnia 19 marca 2002 r. Regulamin pracy Rady Ministrów (M.P. Nr 13, poz. 221 ze zm.), centralne organy administracji rządowej (kierownicy urzędów centralnych) nadzorowane przez ministra opracowują i uzgadniają projekty dokumentów rządowych za pośrednictwem tego ministra, a wojewodowie - za pośrednictwem ministra właściwego do spraw administracji publicznej. Minister nadzorujący centralny organ administracji rządowej może upoważnić ten organ do opracowania, bądź opracowania i uzgodnienia określonego projektu dokumentu rządowego.
W przypadku udzielenia upoważnienia Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad, do opracowania bądź opracowania i uzgodnienia określonego dokumentu rządowego, właściwa merytorycznie komórka organizacyjna Generalnej Dyrekcji lub komórka organizacyjna wskazana przez Generalnego Dyrektora jako wiodąca, opracowuje projekt dokumentu rządowego lub jego część wraz z wymaganym uzasadnieniem i oceną skutków regulacji, która stanowi odrębną część uzasadnienia, w zakresie dotyczącym zadań realizowanych przez Generalną Dyrekcję.
Wynika to z załącznika do zarządzenia Nr 50 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 26 września 2008 r. w sprawie opiniowania i opracowywania projektów dokumentów rządowych, opracowywania zarządzeń oraz pełnomocnictw w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zmienionego zarządzeniem Nr 84 z dnia 23 sierpnia 2010 r.
Brak określenia sposobu postępowania pracowników Generalnej Dyrekcji z podmiotami wykonującymi działalność lobbingową, wynika z braku realizacji przez Generalną Dyrekcję zadań z zakresu stanowienia prawa.
|
|
3 |
2016-10-05 13:42:54 |
Łukasz Dybkowski |
Pole full zmieniło wartość z '<p> Zgodnie z unormowaniem prawnym wynikającym z § 6 ust. 3 uchwały Nr 49 Rady Ministrów z dnia 19 marca 2002 r. Regulamin pracy Rady Ministrów (M.P. Nr 13, poz. 221 ze zm.), centralne organy administracji rządowej (kierownicy urzędów centralnych) nadzorowane przez ministra opracowują i uzgadniają projekty dokumentów rządowych za pośrednictwem tego ministra, a wojewodowie - za pośrednictwem ministra właściwego do spraw administracji publicznej. Minister nadzorujący centralny organ administracji rządowej może upoważnić ten organ do opracowania, bądź opracowania i uzgodnienia określonego projektu dokumentu rządowego.</p> <p> W przypadku udzielenia upoważnienia Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad, do opracowania bądź opracowania i uzgodnienia określonego dokumentu rządowego, właściwa merytorycznie komórka organizacyjna Generalnej Dyrekcji lub komórka organizacyjna wskazana przez Generalnego Dyrektora jako wiodąca, opracowuje projekt dokumentu rządowego lub jego część wraz z wymaganym uzasadnieniem i oceną skutków regulacji, która stanowi odrębną część uzasadnienia, w zakresie dotyczącym zadań realizowanych przez Generalną Dyrekcję.</p> <p> Wynika to z załącznika do zarządzenia Nr 50 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 26 września 2008 r. w sprawie opiniowania i opracowywania projektów dokumentów rządowych, opracowywania zarządzeń oraz pełnomocnictw w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zmienionego zarządzeniem Nr 84 z dnia 23 sierpnia 2010 r. </p> <p> Brak określenia sposobu postępowania pracowników Generalnej Dyrekcji z podmiotami wykonującymi działalność lobbingową, wynika z braku realizacji przez Generalną Dyrekcję zadań z zakresu stanowienia prawa.</p> ' na '<p> Zgodnie z unormowaniem prawnym wynikającym z § 6 ust. 3 uchwały Nr 49 Rady Ministrów z dnia 19 marca 2002 r. Regulamin pracy Rady Ministrów (M.P. Nr 13, poz. 221 ze zm.), centralne organy administracji rządowej (kierownicy urzędów centralnych) nadzorowane przez ministra opracowują i uzgadniają projekty dokumentów rządowych za pośrednictwem tego ministra, a wojewodowie - za pośrednictwem ministra właściwego do spraw administracji publicznej. Minister nadzorujący centralny organ administracji rządowej może upoważnić ten organ do opracowania, bądź opracowania i uzgodnienia określonego projektu dokumentu rządowego.<br /> <br /> W przypadku udzielenia upoważnienia Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad, do opracowania bądź opracowania i uzgodnienia określonego dokumentu rządowego, właściwa merytorycznie komórka organizacyjna Generalnej Dyrekcji lub komórka organizacyjna wskazana przez Generalnego Dyrektora jako wiodąca, opracowuje projekt dokumentu rządowego lub jego część wraz z wymaganym uzasadnieniem i oceną skutków regulacji, która stanowi odrębną część uzasadnienia, w zakresie dotyczącym zadań realizowanych przez Generalną Dyrekcję.<br /> <br /> Wynika to z załącznika do zarządzenia Nr 50 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 26 września 2008 r. w sprawie opiniowania i opracowywania projektów dokumentów rządowych, opracowywania zarządzeń oraz pełnomocnictw w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zmienionego zarządzeniem Nr 84 z dnia 23 sierpnia 2010 r.<br /> <br /> Brak określenia sposobu postępowania pracowników Generalnej Dyrekcji z podmiotami wykonującymi działalność lobbingową, wynika z braku realizacji przez Generalną Dyrekcję zadań z zakresu stanowienia prawa.</p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Zgodnie z unormowaniem prawnym wynikającym z § 6 ust. 3 uchwały Nr 49 Rady Ministrów z dnia 19 marca 2002 r. Regulamin pracy Rady Ministrów (M.P. Nr 13, poz. 221 ze zm.), centralne organy administracji rządowej (kierownicy urzędów centralnych) nadzorowane przez ministra opracowują i uzgadniają projekty dokumentów rządowych za pośrednictwem tego ministra, a wojewodowie - za pośrednictwem ministra właściwego do spraw administracji publicznej. Minister nadzorujący centralny organ administracji rządowej może upoważnić ten organ do opracowania, bądź opracowania i uzgodnienia określonego projektu dokumentu rządowego.
W przypadku udzielenia upoważnienia Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad, do opracowania bądź opracowania i uzgodnienia określonego dokumentu rządowego, właściwa merytorycznie komórka organizacyjna Generalnej Dyrekcji lub komórka organizacyjna wskazana przez Generalnego Dyrektora jako wiodąca, opracowuje projekt dokumentu rządowego lub jego część wraz z wymaganym uzasadnieniem i oceną skutków regulacji, która stanowi odrębną część uzasadnienia, w zakresie dotyczącym zadań realizowanych przez Generalną Dyrekcję.
Wynika to z załącznika do zarządzenia Nr 50 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 26 września 2008 r. w sprawie opiniowania i opracowywania projektów dokumentów rządowych, opracowywania zarządzeń oraz pełnomocnictw w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zmienionego zarządzeniem Nr 84 z dnia 23 sierpnia 2010 r.
Brak określenia sposobu postępowania pracowników Generalnej Dyrekcji z podmiotami wykonującymi działalność lobbingową, wynika z braku realizacji przez Generalną Dyrekcję zadań z zakresu stanowienia prawa.
|
Zgodnie z unormowaniem prawnym wynikającym z § 6 ust. 3 uchwały Nr 49 Rady Ministrów z dnia 19 marca 2002 r. Regulamin pracy Rady Ministrów (M.P. Nr 13, poz. 221 ze zm.), centralne organy administracji rządowej (kierownicy urzędów centralnych) nadzorowane przez ministra opracowują i uzgadniają projekty dokumentów rządowych za pośrednictwem tego ministra, a wojewodowie - za pośrednictwem ministra właściwego do spraw administracji publicznej. Minister nadzorujący centralny organ administracji rządowej może upoważnić ten organ do opracowania, bądź opracowania i uzgodnienia określonego projektu dokumentu rządowego.
W przypadku udzielenia upoważnienia Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad, do opracowania bądź opracowania i uzgodnienia określonego dokumentu rządowego, właściwa merytorycznie komórka organizacyjna Generalnej Dyrekcji lub komórka organizacyjna wskazana przez Generalnego Dyrektora jako wiodąca, opracowuje projekt dokumentu rządowego lub jego część wraz z wymaganym uzasadnieniem i oceną skutków regulacji, która stanowi odrębną część uzasadnienia, w zakresie dotyczącym zadań realizowanych przez Generalną Dyrekcję.
Wynika to z załącznika do zarządzenia Nr 50 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 26 września 2008 r. w sprawie opiniowania i opracowywania projektów dokumentów rządowych, opracowywania zarządzeń oraz pełnomocnictw w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zmienionego zarządzeniem Nr 84 z dnia 23 sierpnia 2010 r.
Brak określenia sposobu postępowania pracowników Generalnej Dyrekcji z podmiotami wykonującymi działalność lobbingową, wynika z braku realizacji przez Generalną Dyrekcję zadań z zakresu stanowienia prawa.
|
|
1 |
2016-10-05 13:39:28 |
Łukasz Dybkowski |
|
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 65693 | user_id | puste | 1601787 | resource_id | puste | 1187 | name | puste | Stanowienie aktów | category_id | puste | 108 | language_id | puste | 1 | short | puste | Stanowienie aktów | full | puste |
Zgodnie z unormowaniem prawnym wynikającym z § 6 ust. 3 uchwały Nr 49 Rady Ministrów z dnia 19 marca 2002 r. Regulamin pracy Rady Ministrów (M.P. Nr 13, poz. 221 ze zm.), centralne organy administracji rządowej (kierownicy urzędów centralnych) nadzorowane przez ministra opracowują i uzgadniają projekty dokumentów rządowych za pośrednictwem tego ministra, a wojewodowie – za pośrednictwem ministra właściwego do spraw administracji publicznej. Minister nadzorujący centralny organ administracji rządowej może upoważnić ten organ do opracowania, bądź opracowania i uzgodnienia określonego projektu dokumentu rządowego.
W przypadku udzielenia upoważnienia Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad, do opracowania bądź opracowania i uzgodnienia określonego dokumentu rządowego, właściwa merytorycznie komórka organizacyjna Generalnej Dyrekcji lub komórka organizacyjna wskazana przez Generalnego Dyrektora jako wiodąca, opracowuje projekt dokumentu rządowego lub jego część wraz z wymaganym uzasadnieniem i oceną skutków regulacji, która stanowi odrębną część uzasadnienia, w zakresie dotyczącym zadań realizowanych przez Generalną Dyrekcję.
Wynika to z załącznika do zarządzenia Nr 50 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 26 września 2008 r. w sprawie opiniowania i opracowywania projektów dokumentów rządowych, opracowywania zarządzeń oraz pełnomocnictw w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zmienionego zarządzeniem Nr 84 z dnia 23 sierpnia 2010 r.
Brak określenia sposobu postępowania pracowników Generalnej Dyrekcji z podmiotami wykonującymi działalność lobbingową, wynika z braku realizacji przez Generalną Dyrekcję zadań z zakresu stanowienia prawa.
| publishfrom | puste | 2016-10-05 00:00:00 | _active | puste | 1 | slug | puste | stanowienie-aktow |
|