Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy - O/Zielona Góra
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor
w Rejonie w Słubicach w Oddziale GDDKiA w Zielonej Górze
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Słubice
Rejon w Słubicach
ul. Krótka 7
69-100 Słubice
oraz teren działania Oddziału
ADRES URZĘDU:
GDDKiA Oddział w Zielonej Górze
ul. Boh. Westerplatte 31
65-950 Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk: 1
WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca na tym stanowisku związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych,
- praca w terenie,
nietypowe godziny pracy (w tym dyżury, w tym w nocy).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
ZAKRES ZADAŃ
-
prowadzenie spraw związanych z organizacją ruchu drogowego (oznakowanie pionowe i poziome, stałe, tymczasowe), utrzymanie sygnalizacji świetlnej. Współpraca z Kierownikami Służby Liniowej przy dokonywaniu objazdów dróg, zlecaniu i odbiorach robót z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego,
-
prowadzenie zagadnień związanych ze szkodami komunikacyjnymi i współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi określając koszty naprawy wyposażenia pasa drogowego, sporządzanie opinii i opisów szkód,
-
opracowywanie projektów decyzji administracyjnych na zajęcie pasa drogowego,
-
przygotowywanie i opracowywanie opinii w sprawie lokalizacji i umieszczania obiektów oraz urządzeń w pasie drogowym, zjazdów, reklam i współpraca z inwestorami urządzeń oraz Wydziałami Oddziału i urzędów państwowych oraz samorządowych,
-
prowadzenie spraw i korespondencji związanej ze skargami i wnioskami spływającymi do Rejonu dotyczącymi administrowanej sieci dróg,
-
uczestniczenie w posiedzeniach Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych przy Starostwach w sprawach dotyczących zarządzanej przez Rejon sieci drogowej,
-
przygotowywanie dokumentacji przetargowej i uczestniczenie w postępowaniach
-
realizowanie zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg pełniąc obowiązki dyżurnego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
-
Wykształcenie: wyższe inżynierskie z zakresu budownictwa lub inżynierii lądowej lub transportu lub drogowego lub mostowego
-
znajomość przepisów z zakresu: ustawy o drogach publicznych, prawa o ruchu drogowym, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, rozporządzeń o warunkach technicznych, jakim powinni odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach,
-
znajomość zagadnień z inżynierii ruchu,
-
prawo jazdy kategorii B,
-
umiejętność obsługi pakietu MS Office.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
-
doświadczenie zawodowe: 1 rok w jednostkach administracji publicznej i/lub w obszarze utrzymania dróg,
-
kursy i szkolenia w specjalności bezpieczeństwa ruchu drogowego,
-
znajomość KPA,
-
znajomość sieci drogowej i podziału administracyjnego obszaru działania Oddziału ze szczególnym uwzględnieniem terenu administrowanego przez Rejon.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
-
Życiorys/CV i list motywacyjny
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
kopia prawa jazdy
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
-
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
-
Dokumenty należy złożyć do: 26 stycznia 2018 r.
-
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
-
Miejsce składania dokumentów:
GDDKiA Oddział w Zielonej Górze
ul. Boh. Westerplatte 31
65-950 Zielona Góra
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informacja o metodach naboru:
- weryfikacja nadesłanych dokumentów,
- test wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna,
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dane osobowe kandydatów/tek zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2014,1502 j.t. ze zm. oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U.2014.1111 j.t. ze zm).
Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.bip.gddkia.gov.pl/tmp/110427766-wzor_oswiadczenia.pdf
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 68 328 85 11.