Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
91-857 Łódź ul. Irysowa 2.
Prowadzący postępowanie: Rejon w Radomsku, ul. M. Reja 8, 97-500 Radomsko.
Przedmiot zamówienia:
Wywóz odpadów z obiektów GDDKiA Oddziału w Łodzi Rejon w Radomsku Obwód Drogowy w Radomsku wraz z dzierżawą kontenera.
Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym oraz oświadczeniem należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Radomsku,
ul. M. Reja 8
97-500 Radomsko
lub email:apiotrowska@gddkia.gov.pl
do dnia 20.01.2022 r. do godz. 900.
Osoba prowadząca sprawę:
Anna Piotrowska, tel. 44/ 682 21 75
Termin realizacji zamówienia:
Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01.02.2022 (lub od dnia zawarcia umowy jeśli umowa zostanie zawarta później) do 28.02.2023 lub do wyczerpania kwoty brutto określonej w § 3 ust.1 za wykonanie całego zakresu przedmiotu umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane :
Kryteria oceny ofert – 100% ceny.
Niniejsze zamówienie jest:poniżej 130.000,00 PLN (netto)
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym wraz z kosztorysem ofertowym oraz oświadczeniem .
Załączniki:
- Projekt Umowy
- Formularz ofertowy
- Kosztorys ofertowy
- Oświadczenie
- Opis Przedmiotu Zamówienia
- Zasady postępowania
- Klauzula RODO